فوتبال ایران

وام دو میلیون دلاری به حساب استقلال نمی‌آید

بعد از جلسه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال با حمید سجادی وزیر ورزش بود که اعلام شد طی تماس سجادی با مدیرعامل بانک شهر قرار بر پرداخت وام به استقلال برای پرداخت بدهی‌ها شده است.

کریمی روز گذشته بعد از جلسه با نمایندگان مجلس اعلام کرد که قرار است روز سه‌شنبه وام دو میلیون دلاری به استقلال پرداخت شود و از این رو امروز سرپرست باشگاه استقلال به همراه پرویز مظلومی و علی امیری از کادرمدیریتی باشگاه استقلال در جلسه با مدیران بانک شهر شرکت کردند.

در این جلسه علاوه بر مدیران استقلال و مدیرعامل بانک شهر، حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی، مهدی فروردین رییس فراکسیون مجلس ورزش و برخی دیگر از مقامات حضور داشتندو درباره چگونگی پرداخت دو میلیون دلار تحت وام به استقلال بحث و تبادل نظر شد. از این رو در جلسه امروز مقرر شد که بانک شهر مستقیما پولی به حساب باشگاه استقلال واریز نکند و پول طلبکاران این باشگاه را مستقیما به حساب آنها واریز کند.

از این رو مدیران استقلال شماره حساب های مربوط به آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادووانی، باشگاه شباب الاهلی امارات(بابت انتقال قرضی مهدی قایدی) و سیداحمد موسوی را به همراه مبلغ بدهی در اختیار مسئولان بانک گذاشتند تا آنها مستقیما پول را به حساب افراد واریز کنند.

به این ترتیب پولی به حساب باشگاه استقلال واریز نخواهد شد و البته که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال عواقب تاخیر در پرداخت این بدهی‌ها و تهدیدهای فیفایی را برای مسئولان بانک شهر شرح داد تا آنها سریعا برای واریز پول اقدام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *