بیوگرافیلذت زندگیهنرمندان

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

خوش اخلاق بودن همیشه ادم را یه قدم جلوتر میبرد کار کردن در کنار تعدادی از بزرگ ترین نام های هالیوود می توانند برای بسیاری مایه افتخار و مباهات باشد. اما وقتی که این شخصیت های شناخته بسیار بد اخلاق و خارج از کنترل باشند، این احساس افتخار و خوشبختی رنگ خواهد باخت. وقتی که یک شخصیت برجسته هالیوودی شهرتی در بداخلاق بودن با همکاران بدست می آورد چیزی فراتر از چند طرفدار را از دست خواهد داد.

در واقع برخی از بدرفتاری های ستاره ها هزینه های سنگینی را برای آن ها در پی داشته، حرفه آن ها را به خطر انداخته و دوستان و همکارانشان را از آن ها دور خواهد کرد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با سلبریتی هایی آشنا کنیم که به دلیل بداخلاقی کسی دوست ندارد با آن ها کار کند.

1- جنیفر آنیستون

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

سخت است باور کنیم که بازیگری دوست داشتنی که در سریال نوستالژیک «دوستان» (Friends ) چنین شخصیت دوست داشتنی داشت تا به این حد بداخلاق و از خود راضی باشد اما شواهد نشان می دهد که کار با جنیفر آنیستون آن چنان نیز کار راحتی نیست. بر اساس ادعای یک منبع خبری در طول فیلم برداری فیلم «زندگی پر از جنایت» (Life of Crime) در سال 2013 در کنتیکت، ” تنها کسی که با دیگر افراد غذا نمی خود جنیفر بود.

او خیلی زود ناهارش را می گرفت و می رفت. تمامی بازیگران در یک ون بسیار معمولی به سمت سالن ناهار خوری می رفتند اما جنیفر خودروی لوکس مخصوص خودش را داشت. و نه تنها کانکس متحرک و شخصی جنیفر یک مایل دورتر از منطقه فیلم برداری است بلکه او هر روز هنگام ناهار به آن جا باز می گردد تا دور از بقیه ناهارش را بخورد”.

اما موضوع به همینجا ختم نمی شود. بر اساس ادعاها در هنگام حضور در فیلم «اونجوری بامزه است» (She’s Funny That Way) در سال 2014 تنها به این دلیل که یکی از شخصیت ها اسمی مشابه زنی داشت که قبلاً زندگی او و برد پیت را ویران کرده بود از کارگردان خواست اسم او را تغییر دهد و تا زمانی که این اسم تغییر داده نشد وی به سر صحنه بازنگشت

2- کانیه وست

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

کانیه وست، خواننده مشهور موسیقی رپ و طراح مد و لباس را نماد غرور و خودخواهی می دانند که تمایلاتی زنانه داشته، خیلی زود از کوره در رفته و رفتارهای تهاجمی بسیار بدی در تمامی حوزه های کاری اش دارد. بر اساس ادعای یک طراح مد و لباس به نام ژان تویتو، دو سال طول کشید تا وست توانست طراحی های اولین مجموعه خود را تکمیل کند که از دو دست شلوار جین، یک سویشرت و یک تی شرت تشکیل می شد.

تویتو در این باره چنین گفته است:” وقتی که در نهایت این مجموعه را نهایی کردیم به خودم گفتم خوبه، اگر توانستم این کار را به سرانجام برسانم پس می توانم صلح را نیز در خاورمیانه برقرار کنم”. در دنیای موسیقی نیز می توان از شکایت هایی که از بدرفتاری های وست با همکاران و رقیبان داشته یک کتاب نوشت. از تیلور سویفت گرفته تا ویز خلیفه و اعضای تیم تولید برنامه ی «شنبه شب زنده» و حتی جی زد که قبلاً دوست نزدیک او به شمار می رفت نیز از بدرفتاری ها و بی احترامی های کانیه وست در امان نبوده اند.

3- جنیفر لوپز

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

در سال 2013، لیست احمقانه درخواست های جنیفر لوپز باعث شد که وی حضور به عنوان خواننده مراسم افتتاحیه لیگ برتر کریکت هند را از دست بدهد، مراسمی که سال گذشته بیش از 56 میلیون نفر آن را به صورت زنده تماشا کردند. بر اساس ادعاهای یک منبع اطلاعاتی موثق، علاوه بر درخواست های معمول و همیشگی، لوپز خواهان یک جت شخصی و تعداد زیادی اتاق در هتلی مجلل برای اطرافیانش شده بود.

اگر فکر می کنید که او تنها دو یا سه اتاق در چنین هتلی می خواسته بهتر است از نو فکر کنید. وی برای 90 نفر از همراهان خود بیش از 9 اتاق تعویض لباس درخواست کرده و دستمزدی که می خواست به او بپردازند سرسام آور بود، به همین دلیل پیت بول جای او را در این مراسم گرفت.

همچنین وی در طول فیلم برداری فیلم «وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی» (What To Expect When You’re Expecting) تنها از طریق دستیارش با اعضای تیم تولید ارتباط برقرار می کرد هر چند در این پروژه بازیگران درجه یک دیگری نیز حضور داشتند.

به نظر می رسد که وی از دیرباز چنین شخصیت غیرقابل تحملی داشته است. وقتی که لوپز در دهه 90 تنها یک رقصنده معمولی بود بازیگری به نام روزی پرز طراحی رقص های او را بر عهده داشت. در کتاب خاطرات پرز که در سال 2014 به چاپ رسید وی ادعا کرده که لوپز مانند یک “فاحشه منطقه فقیرنشین” با او برخورد کرده و همواره سر او داد کشیده و بدن او را فشار می داده است.

4- ماریا کری

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

کسانی که در سال های اخیر با ماریا کری کار کرده اند به ندرت بعد از پایان همکاری شان داستان های خوبی در مورد ارتباطشان با او را به زبان آورده اند. در طول برنامه ی تلویزیونی مستند «دنیای ماریا» با زندگی روزمره اعضای تیم خدمت رسانی به ماریا کری آشنا شدیم که حتی بستن بند کفش های او و روشن کردن 20 مرطوب کننده هوا در اتاق هایی که برای وی اجاره شده بود را انجام می دادند. ظاهراً بدون این همه مرطوب کننده هوا، ماریا کری نمی تواند بخوابد و اجرا کند، هر چند اجراهای اخیرش نیز چنگی به دل نزده اند.

اگر چه ادعاهای متفاوتی در مورد آن چه که در برنامه اجرای زنده ی او در روز عید سال 2017 رخ داد شده است اما کامل مشخص است که بعد از این که یک اشکال فنی پیش آمد وی بدون هیچ تلاشی برای مدیریت اوضاع، صحنه را ترک کرد و البته این اولین باری نبود که وی اجرای ضعیفی داشته و دیگران را مقصر جلوه می داد. وی قبلاً در سال 2014 نیز در اجرایی زنده رفتار ناشایستی از خود انجام داده بود.

5- کیفر ساثرلند

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

به نظر می رسد هر کسی که با کیفر ساثرلند کار کرده چیز مثبتی از تجربه همکاری با وی ندارد. این بازیگر که به خاطر بازی در سریال پرطرفدار «24» شناخته می شود حتی مهم شده که به خاطر درخشیدن یکی از بازیگران این سریال مقدمات اخراج او را فراهم کرده است. شهره آغداشلو که در این سریال نقش یک تروریست را بازی می کند در مورد تجربه همکاری خود با این بازیگر چنین گفته است:”

باید اعتراف کنم که کار کردن با او مشکل است. آن مرد جوان بسیار عصبانی بود”. همچنین آغداشلو گفته است که یکی از اعضای تیم تولید به او توصیه کرده است که در روز اول فیلم برداری های صحنه های مربوط به خود بیش از حد ندرخشد و وقتی که آغداشلو این توصیه را نادیده گرفت شخصیت او خیلی زود از ادامه سریال حذف شد و آغداشلو فکر می کند که ساثرلند مسبب این موضوع بوده است.

فردی پرینزر نیز در مصاحبه ای با شبکه خبری ای بی سی نیوز گفته است که وی نیز قربانی خشم ساثرلند شده و تجربه بازی در سریال «24» نزدیک بود به کنار گذاشتن حرفه ی بازیگری از طرف او منجر شود. وی در این باره گفته است:” کیفر غیرحرفه ای ترین بازیگر در تمام دنیا بود. بیخود حرف نمی زنم، روبرویش نیز این حرف را خواهم زد، فکر می کنم هر کسی که با او کار کرده باشد این را خواهد گفت”.

6- شارون استون

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

سال ها گذشته و هنوز بسیاری در مورد بازی شارون استون در فیلم «غریزه اصلی» (Basic Instinct) در سال 1992 صحبت می کنند و البته در سال های اخیر نیز وی با دلایلی مشابه بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

استون اولین تجربه فیلم ایتالیایی خود را در سال 2014 در فیلم «پسر طلایی» (The Golden Boy) به کارگردانی پوپی آواتی انجام داد. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر و به گفته ی آواتی درخواست های غیرمعقول استون از قبل از امضای قرارداد بازی در این فیلم آغاز شد و او طوری رفتار می کرد که انگار ایتالیا کشوری از جهان سوم است. استون اما این ادعاها را به شدت تکذیب کرده است.

به نظر می رسد که یکی از درخواست های عجیب او دعوت شدن به یک مراسم مجلل سالانه برگزار شده توسط یک طراح جواهرات شناخته شده ایتالیایی در یک هتل معروف بوده است. بر اساس این ادعاها وی همچنین درخواست 300.000 دلار، هشت اتاق هتل برای یک هفته اقامت و یک جت خصوصی کرده بود.

وی در نهایت از این فیلم کنار گذاشته شد و نقش مورد نظر به کیم کارداشیان پیشنهاد گردید اما وی علی رغم پذیرش بازی نتوانست در فیلم حضور یابد و بار دیگر شارون استون جایگزین او شد.

7- کریس براون

کرایس براون نشان داده که دردسر را به خود جذب می کند و خیلی از همکاران او متوجه این موضوع شده اند. در سال 2011 وی در برنامه زنده «صبح بخیر آمریکا»، بعد از این که در مورد اتهامات مربوط به بدرفتاری با نامزدش از او سوال شد اوج عصبانیت خود را به نمایش گذاشت. وی چنان عصبانی بود که برنامه را ترک کرده و در اتاق تعویض لباس نیز صندلی را به پنجره کوبیده بود.

این رفتاری است که هیچ کسی هنگام حضور در یک برنامه ی زنده تلویزیونی از نوع مصاحبه از خود نشان نخواهد داد. بر اساس ادعای رسانه ها، برخی از کسانی که قبلاً برای کریس براون کار کرده بودند در مورد بداخلاقی های او صحبت کرده و ادعا کرده اند که براون هم از لحاظ جسمی و هم روانی با آن ها بدرفتاری کرده است.

این در حالی بوده که براون درگیر مشکلات خانوادگی، مشکل اعتیاد و بیماری روانی خود بوده است. در آن دوران یکی از اعضای تیم امنیتی در این باره چنین گفته بود:” مثلا ما می پرسیدیم که امروز دما چقدر است؟ نمی دانستیم که او با چه اخلاقی بیدار می شود. ایا ما کریس براون بامزه را می دیدیم؟

یا کریس افسرده، یا با ظاهری شبه هنری و متمرکز که کارها به خوبی پیش خواهد برد؟ یا کریس شاد و شنگول که تنها خوشمزگی کرده و خوش خواهد گذراند؟ او هر روز شخصیت متفاوتی داشت”. در طول فیلم برداری یکی از موزیک ویدیوهایش، براون فیلم بردار را تهدید می کند و سپس به مدت دو ساعت غیب می شود. بعد از دو ساعت وی را در خواب در کف دستشویی پیدا کردند.

8- بیانسه

او شاید برای طرفدارانش یک ملکه واقعی باشد اما بسیاری از کسانی که با او کار کرده اند وی را انسانی خشن و حتی بیرحم توصیف کرده اند. کسانی که برای او کار کرده اند داستان های وحشتناکی را در مورد همکاری خود با او در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. برای مثال گفته شده که در طول فاصله بین اجراها وی بر سر رقصنده ها فریاد کشیده است.

همچنین ادعا شده وی در طول یکی از برنامه هایش درخواست های جالبی داشته است از جمله، نی های نوشیدنی تیتانیومی که هر کدام 600 دلار قیمت داشتند، سرو شدن آب قلیایی در دمای دقیقاً 21 درجه سانتیگراد، پوشیدن لباس های صد در صد کتانی برای تمام اعضا و اتاق هایی که تازه رنگ آمیزی شده و صندلی های اتاق آرایش نیز با یک برند مشهور جایگزین شوند.

9- مگان فاکس

هیچکس نمیخواهد با این بازیگران سرشناس همکاری کند

مگان فاکس که زمانی یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین بازیگران زن هالیوود بود، نیز به نظر می رسد از آن دسته سلبریتی هایی است که کار با وی بسیار سخت خواهد بود. شاید همین موضوع باعث شد که وی در عرصه ی هالیوود جایگاه ثابت و مطمئنی نداشته باشد.

وقتی که فاکس در فیلم «تبدیل شوندگان» (Transformers) ایفای نقش کرد در اوج شهرت به سر می برد اما به نظر می رسد در همین دوران به شدت اطرافیانش را از خود می رنجاند. بعد از این که وی مایکل بی، کارگردان این فیلم را با هیتلر مقایسه کرد، بعضی از کسانی که با فاکس کار کرده بودند زبان به انتقاد گشودند و بعضی از بدرفتاری های او در طول فیلم برداری ها را بازگو کردند.

سه تن از اعضای تیم تولید تایید کردند که فاکس همواره دیر از موعد مقرر در سر صحنه فیلم برداری حاضر می شده، در برنامه ها و مهمانی های مربوط به فیلم حضور نیافته و حتی زمانی که در آخرین دقایق فیلم برداری در مصر کنسل شده و مایکل بی همه را به یک تور مسافرتی به اهرام ثلاثه برده فاکس تنها کسی بوده که از این موضوع شاکی شده است. به همین دلیل جای تعغچب ندارد که مگان فاکس دیگر در این فرانچایز بلاک باستر حضور ندارد و بعد از آن نیز دیگر هیچ مشکلی در این حوزه در فرانچایز «تبدیل شوندگان» رخ نداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *