اخبار کسب و کارها

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

اصفهان یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهایی است که می‌توانید به آن سفر کنید. به‌همین دلیل یکی از بهترین مقصدهای گردش در ایران محسوب می‌شود. برای رفاه حال شما و ثبت بهترین لحظاتی که قرار است در این شهر دوست‌داشتنی تجربه کنید، هتل های اصفهان با امکانات مطلوب دراختیار شما قرار می‌گیرد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با اقامت در یکی از آن‌ها سفری به‌یادماندنی‌تر داشته باشید. با رزرو هتل اصفهان می‌توانید محل اقامت خود را بین هتل های اصفهان انتخاب و خود را از دغدغه‌ انتخاب هتل حین سفر راحت کنید. درادامه شما را با هتل کوثر اصفهان آشنا خواهیم کرد تا در تصمیم‌گیری راحت‌تر باشید.

معرفی

هتل کوثر به‌عنوان همسایه پنج ستاره سی‌وسه پل شناخته می‌شود. این هتل قدیمی در سال 1347 در حاشیه زاینده‌رود و سی‌وسه پل ساخته شد. طی این سال‌ها دستخوش تغییرات و بازسازی‌های فراوانی شده است. هتل کوثر ابتدا با 130 اتاق با نام هتل شرایتون تحت‌نظر مجموعه هتل‌های شرایتون کار خود را شروع کرد. بعد از یک سال به هتل کوروش تغییر نام داد و تا سال 1357 باز هم تحت‌نظر مجموعه هتل‌های شرایتون به فعالیت خود ادامه داده است. هتل در سال 1383 به‌منظور گسترش خدمات کیفی و کمی، بار دیگر بازسازی انجام داده و 40 اتاق جدید در این بازسازی به 130 اتاق قبلی اضافه شد. درحال‌حاضر هتل کوثر زیرمجموعه شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان، تحت مدیریت سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفین است.

این هتل درحال‌حاضر با هفت طبقه، 225 اتاق و 509 تخت آماده‌ پذیرایی از مسافران اصفهان است. اتاق‌ها رویال سوئیت فیروزه (ظرفیت استاندارد دو نفر، حداکثر سه نفر همراه تخت دابل و متراژ 90 نفر)، سوئیت نرمال فیروزه (ظرفیت رویال سوئیت فیروزه منتهی با متراژ 70 متر)، اتاق دو تخته فیروزه یک نفره (40 متر)، سوئیت دوبلکس (ظرفیت استاندارد و حداکثری چهار نفر همراه تخت تویین و دابل با متراژ 90 متر)، سوئیت رویال (ظرفیت استاندارد دو نفر، حداکثر ظرفیت سه نفر همراه تخت دابل و متراژ 85 متر)، سوئیت دو تخته (ظرفیت استاندارد دو و حداکثر 3 نفر با متراژ 30 متر و تخت تویین و دابل)، سوئیت نرمال (ظرفیت استاندارد دو نفر و حداکثر سه نفر همراه تخت دابل و متراژ 60 متر) و اتاق دو تخته یک نفره (یک نفر در اتاق دو تخته با متراژ 30 متر و تخت سینگل) هستند. هریک ویژگی مختص به خود را دارند؛ اما امکاناتی مشابه در آن‌ها می‌بینید. امکانات هتل‌ها عبارت هستند از صندوق امانات الکترونیکی، سیستم امنیتی اعلان و اطفای حریق اتوماتیک، تلویزیون هوشمند هتلی، سیستم الکتریکی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل سانترال، پنجره دوجداره، یخچال همراه مینی‌بار، روم‌سرویس 24 ساعته، تلفن شهری و بین‌المللی و همچنین امکان اتصال به اینترنت و قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت وای‌فای. با رزرو هتل اصفهان از میان هتل های اصفهان، رزرو هتل انتخابی خود را به‌صورت آنلاین نهایی کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر جاده ای از یزد تا اصفهان

سالن چشم‌انداز نگین، اتاق جلسات فیروزه و سالن میخک از مجموعه سالن‌های هتل کوثر هستند که برای انواع مراسم و کنفرانس‌ها مناسب است. سالن نگین با چشم‌انداز دیدنی از زاینده‌رود و سی‌وسه پل در طبقه هفتم هتل (بالاترین طبقه) قرار دارد. این سالن در برگزاری همایش، کنفرانس، سمینار، جشن، اجتماعات خانوادگی، ضیافت و… می‌تواند به شما کمک کند. ظرفیت مراسم جشن عقد 350 الی 400 نفر در یک نوبت و 700 نفر در دو نوبت، ظرفیت جشن عروسی 300 نفر و ظرفیت مراسم سمینار و… 200 نفر است. اتاق جلسات فیروزه برای جلسات گردهمایی‎‌ها و نشست‌های گروهی در فضایی مدرن از دیگر فضاهای هتل به‌شمار می‌آید. سالن میخک با چیدمانی خاص مکان مناسب دیگری برای برگزاری سمینار، نشست و کارگاه آموزشی با ظرفیت 20 تا 80 نفر محسوب می‌‎شود. امکاناتی مانند سیستم صوت، ویدئو پروژکتور، تریبون، وایت‌برد و امکان پذیرایی با میان‌وعده متناسب با منوی درخواستی در سالن میخک موجود است.

در این هتل دغدغه‌ صرف غذا هم نخواهید داشت. با وجود شش رستوران به نام‌های رستوران فصلی آبشار (با سرو انواع باربیکیو و صدای دلنشین فواره و باغ سرسبز و زیبای هتل)، سبز (بزرگ‌ترین رستوران روباز شهر اصفهان با ارائه انواع استیک، پیتزا، پاستا و غذاهای گیاهی و بدون استفاده از روغن و سرخ‌کردن موادغذایی)، لانج فیروزه (در فضایی دوست‌داشتنی با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک) ، زرین (با قدمتی بیش از چهار دهه با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)، رستوران سنتی سرو (همراه با اجرای زنده موسیقی واقع‌در باغ مصفا با ارائه اصیل‌ترین غذاها، بوفه سالاد اردو، دسر، نوشیدنی و دمنوش ایرانی و سنتی) و پارسه سیمین (رستوران 24 ساعته با فضایی مدرن با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت‌ها و امکانات مختلف در خدمت مسافرین گرامی است.

بیشتر بخوانید : معرفی هتل باران اصفهان

از امکانات ویژه هتل می‌توان به مجموعه ورزشی، غرفه شیرینی و دسر (با ارائه بیش از 70 نوع کیک، شیرینی و دسر)، خدمات گردشگری، خدمات تجاری (پارکینگ روباز و طبقاتی مسقف، کافی نت و خدمات منشی‌گری، لاندری، انبار چمدان، فروشگاه گز و سوغات اصفهان، صنایع‌دستی، صنایع نفره و فیروزه، تابلو و صنایع چوب، طلا و ساعت، عطر و ادکلن و زیورآلات، پوشاک، تاکسی سرویس شبانه‌روزی) و رفاهی اشاره کرد. مجموعه ورزشی هتل کوثر از دید کارشناسان یکی از مدرن‌ترین‌ها است. استخر، جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، بهترین سیستم تهویه، سالن ماساژ، کافی شاپ و آرایشگاه باعث شده این مجموعه به یکی از بهترین‌ها بدل شود. شما به‌راحتی با رزرو هتل اصفهان می‌توانید هتل کوثر را انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین رزرو خود را قطعی کنید. به‌این‌ترتیب اقامتی آرامش‌بخش برای خود رقم بزنید.

آدرس

اصفهان، سی‌وسه پل، بلوار ملت

تلفن

031350450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *