فوتبال ایران

مچ پایم اندازه سرم شده اما داور پنالتی نگرفت

مچ پایم اندازه سرم شده اما داور پنالتی نگرفت

مهدی مهدی‌پور پس از تساوی بدون گل دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: امروز روز خوب ما نبود و هیچ‌ یک از بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند. می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم اما یک پنالتی صددرصد در نیمه اول برای استقلال نگرفتند. بازیکن حریف در یک متری داور مچ پای مرا زده و مچ پایم اندازه سرم شده است. الان نمی‌توانم راه بروم آقای داور چگونه خطا نگرفتی؟

وی افزود: داور زاویه خوبی داشت اما پنالتی صددرصد را نگرفت. اگر این خطا را اعلام می‌کرد جریان بازی عوض می‌شد. آن اشتباه خیلی در نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه اگر داور در آن صحنه خطای شیمبا را اعلام می‌کرد باید این بازیکن کارت قرمز می‌گرفت، توضیح داد: اکنون نمی توانم نشان بدهم که وضعیت مچ من چگونه است اما اصلاً وضعیت خوبی ندارم. عرب براقی به آن صحنه خیلی نزدیک بود چگونه در فاصله یک متری ندید، یا ندید یا نمی‌خواست ببیند، نمی‌دانم.

مهدی‌پور در خصوص اینکه استقلالی‌ها قبل از بازی هم حساسیت‌هایی روی امیر عرب‌براقی داشتند، گفت: خودشان حساسیت را به وجود می‌آورند. به حدی پنالتی در آن صحنه برای من مسلم بود که حتی تصاویر تلویزیونی این حرکت را ندیدم. نمی‌دانم چگونه در نیمه اول برای ما دو پنالتی نگرفت.

وی در مورد اینکه شاهین توکلی مدافع مس رفسنجان اعلام کرده توپ به دستش برخورد کرده است، اظهار داشت: خدا را شاهد می‌گیرم به خود شاهین هم گفتم فکر می‌کنم پیش از این دروازه‌بان بودید زیرا مانند یک گلر توپ را گرفت. نمی‌دانم چه بگویم. عرب‌براقی به صحنه‌ها نزدیک و مشرف بود اما نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفت.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص پاس اشتباهی که در نیمه اول به حریف داد، گفت: تاکنون یادم نمی‌آید چنین اشتباهی کرده باشم. امروز روز خوب خودم هم نبود. ان‌شاءالله بتوانم در ادامه فصل جبران کرده و به تیمم کمک کنم. باید همان چیزی باشم که باید باشم.

مهدی‌پور در مورد انتقاد ساپینتو از عملکرد بازیکنان استقلال عنوان کرد: خودم من می‌گویم امروز شرایط تیمی ما خوب نبود و آن چیزی که باید نبودیم. به هر حال امروز روز بد استقلال بود. اما این اتفاق برای بزرگترین تیم‌های دنیا هم می‌افتد. باید جلو برویم و خودمان را برای ادامه فصل جمع و جور کنیم. با اینگونه بازی کردن به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. باید خیلی قوی‌تر و بهتر باشیم. استقلال قبل از تعطیلات فوق‌العاده بود اما این تعطیلی ها ما را اذیت کرد.

وی افزود: معمولاً تیم‌هایی که در تعطیلات فشار سنگین بدنی به خودشان می‌آورند این تعطیلات بین فصل برای آنها کشنده است. اکنون هم این اتفاق برای استقلال افتاده زیرا با وجود شرایط ایده‌آل و فوق‌العاده‌ای که قبل از تعطیلات داشتیم این موضوع اذیت‌مان کرده و باید خیلی زود خود را جمع و جور کنیم تا به شرایط خوب بازگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *