فوتبال ایران

مورایس به پرسپولیسی ها: خودخواهی را کنار بگذارید!

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن با کنایه به قیمت بلیت تعیین شده از سوی باشگاه همشهری برای دیدار رفت حرف‌هایش را آغاز کرد: به باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم که قیمت بلیط‌ها برای هواداران هر دو تیم یکسان است. یادم است که در بازی رفت هواداران سپاهان مبلغی بیشتری را پرداخت کردند. فوتبال در مورد جوانمردی است و مردم دوست دارند که از آن لذت ببرند و بهتر است این فرصت را به همه بدهیم.

بخش بعدی صحبت‌های مورایس درباره شرایط دربی اصفهان بود و گفت: یک دربی در پیش داریم و بازی‌ای است که همه دوست دارند پیروز آن باشند و امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند. ما اهداف خود را داریم و برای برتری در این بازی کار کردیم و امیدوارم فردا بعد از بازی خوشحال باشیم.

سوال اول از مورایس درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به برگزاری دیدار دوستانه سپاهان و زنیت بود و او در واکنش به این سوال توضیح داد: باشگاه زنیت یک باشگاه قابل احترام در اروپا است، باشگاهی که از کشور روسیه است و این کشور با کشور ایران رابطه خوبی دارد. وقتی در کره‌جنوبی بودم، سرمربی تیم منتخب لیگ کشور کره بودم و یوونتوس برای بازی دوستانه آمد. تجربه چنین بازی‌هایی را در رئال و چلسی هم دارم. بهتر است خودخواهی را کنار بگذاریم. فوتبال فقط در مورد ما نیست و بهتر است که به این اندازه فقط به فکر خودمان نباشیم.
سرمربی سپاهان در رابطه با صحبت‌هایی که در خصوص اشتباهات داوری در چند روز گذشته مطرح شده است، اینطور واکنش نشان داد: داورها انسان هستند و اشتباهات داوری طبیعی است، در زمان بازی اعتراضی نداشتم و فکر می‌کنم بهتر است روی این موضوعات متمرکز نشویم.

بار دیگر از مورایس درباره دیدار برابر زنیت پرسیده شد و اینکه برگزاری دیدار دوستانه در کوران مسابقات آیا کار درستی است یا خیر، بیان کرد: من مشکلی با برگزاری بازی دوستانه بین‌المللی ندارم و اگر تیم دیگری به جای ما چنین شرایطی داشت، خوشحال می‌شدم که بازی دوستانه آن تیم را از نزدیک تماشا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *