فوتبال ایران

مهدی قایدی از مدیران الاهلی درخواستی کرد

مهدی قایدی پس از برد 2 بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن درباره اینکه استقلال به دلیل بدهی به استراماچونی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اظهار داشت: قهرمانی در آسیا یکی از هدف‌هایی است که ما و هواداران داریم، اما حذف با یک بدهی که نمی‌دانم برای چند سال قبل است، خیلی دردآور است.

او در مورد سرنوشت پول انتقالش به باشگاه اماراتی گفت: این هم سؤال خوبی است. چند وقت قبل گفتند که پرداخت شده است. خودم هم واقعاً نمی‌دانم. من چند وقت قبل با باشگاه شباب الاهلی تماس گرفتم و آنها گفتند که می‌خواستند بابت پول رضایتنامه که استقلال نداده است، شکایت کنند، ولی از آنها خواهش کردم و فعلاً دست نگه داشته‌اند. اینقدر در اینجا مشکل هست که نمی‌دانم راجع به کدام یک از آنها صحبت کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های بازیکنان این تیم مبنی بر اینکه پول نگرفته‌اند، عنوان کرد: مگر می‌شود بازیکنان و اعضای کادر فنی در شب عید پول نگیرند؟ مگر چنین چیزی داریم؟ هیچ کجای دنیا اینگونه نیست، آنهم در تیمی به این بزرگی مثل استقلال. خیلی از بچه‌ها با اسنپ موتوری می‌آیند. همه ماشین خود فروخته‌اند و خانه‌ای را که داشتند، اجاره دادند و خودشان مستأجر شده‌اند. اولین بار است که شاهد چنین چیزی هستم. من دلم برای این وضعیت می‌سوزد و هر کاری که بخواهم انجام بدهم، نمی‌توانم.

او درباره احتمال جدایی ساپینتو پس از شرایط اخیر گفت: فقط می‌توانم بگویم که او آدم مردی است و دمش گرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *