فوتبال ایران

ملوان در آزادی حریف پرسپولیس نشد

به گزارش باارزش ، تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. ترابی در دقیقه 36، سعید صادقی در دقیقه 40 و لئاندرو پریرا در دقیقه 81 سه گل پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (79 – امید عالیشاه)، مهدی ترابی (90 – سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، مهدی عبدی (79 – لئاندرو پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی (87 – عیسی آل‌کثیر)، گئورگی گولسیانی و محمد عمری (46 – سینا اسدبیگی).

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، سعید کریمی (22 – مصطفی ناییج‌پور)، پدرام قاضی‌پور (46 – میلاد شعبانلو)، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده (46 – میلاد جهانی)، پرهام موقری، مهران احمدی، سجاد بازگیر (79 – محسن انبساطی)، امیرحسین یحیی‌زاده و سهیل فداکار.

ملوان در آزادی حریف پرسپولیس نشد

در دقیقه ۱ اولین موقعیت خطرناک بازی خیلی زود توسط سروش رفیعی خلق شد و صادقی توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ۱۵ ضربه سر آرام مهدی عبدی در دستان ایمان صادقی آرام گرفت.

دقیقه ۲۸ شوت محکم مهدی موقری از راه دور به شکلی خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ علیرضا خوشکفا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۳۳ فرصت خطرناک برای ملوان با تکل به موقع گولسیانی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۳۶ پاسکاری خوب بازیکنان پرسپولیس و پاس در عمق زیبای دانیال اسماعیلی‌فر توپ را در عمق دفاع ملوان به ترابی رساند و این بازیکن با یک شوت محکم و دقیق گل اول بازی را برای شاگردان گل‌محمدی به ثمر رساند.

دقیقه ۴۰ ضربه قیچی و زیبای سعید صادقی روی پرتاب اوت بلند وحید امیری گل دوم پرسپولیس را نیز وارد دروازه ملوانی‌ها کرد.

دقیقه ۵۰ پاس عالی سروش رفیعی به اسدبیگی در محوطه با ضربه بی دقت این بازیکن به بیرون رفت تا اولین موقعیت نیمه دوم اینگونه از دست برود.

دقیقه ۵۸ شوت روی پای سعید صادقی به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸ شوت مهدی عبدی از داخل محوطه شش قدم توسط صادقی به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۱ در حالی که ملوان برای کم کردن اختلاف گل تلاش می‌کرد، پرسپولیس یک حمله سریع را ترتیب داد و مهدی ترابی با پاس خوب خود، لئاندرو پریرا را صاخب توپ کرد و شوت زیبای این بازیکن پس از برخورد به تیرک افقی روی زمین فرود آمد و از دروازه خارج شد و داور تشخیص داد توپ گل شده است تا در نهایت نخستین گل لئاندرو اینگونه رقم بخورد.

دقیقه ۸۸ حرکت پا به توپ عیسی آل‌کثیر از سمت چپ با حرکت در عرض و شوت این بازیکن همراه شد و به طور خطرناک به بیرون رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *