فوتبال ایران

مقصران حذف استقلال از آسیا معرفی شدند!

شاهین بیانی با انتقاد و ابراز نگرانی از شرایط حال حاضر استقلال گفت: مجموعه استقلال دچار یک افتضاح بزرگ شد. به یاد ندارم که تا به حال این شرایط را در استقلال دیده باشند. متاسفانه وضعیت استقلال روز به روز سخت‌تر می‌شود و این هواداران هستند که بیشتر از هر کسی نگران آینده تیم محبوبشان هستند. حذف از آسیا، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و کسب امتیاز که ممکن است اتفاق بیافتد همه نشان دهنده آن است که آینده استقلال روشن نیست و هیچکس هم نمی‌خواهد این اشتباهات را به گردن بگیرد.

وی تاکید کرد: از مسئولین وزارت ورزش تا همه مدیران استقلال چه گذشته و چه حال در این اتفاق تلخ سهیم هستند. صحبت‌هایی که بین مدیرعامل باشگاه و رئیس سازمان بورس و پرویز مظلومی صورت گرفت بیشتر از گذشته استقلال را دچار چالش کرد و حالا هواداران نگران هستند که ببینند در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای استقلال رخ خواهد داد.

بیانی در پاسخ به این پرسش که آیا راه حلی پیدا خواهد شد که این مشکل برطرف شود گفت: زمانی که می‌توانستند بدون دردسر و مشکل مطالبات طلبکاران را پرداخت کنند این کار صورت نگرفت. زمان به سرعت به جلو پیش رفت و وقت برای استقلال کمتر شد اما هر بار که صحبت از حفظ استقلال در آسیا می‌شد مسئولان استقلال وعده و وعید می‌دانند که این مشکل حل خواهد شد. حالا این معضل بزرگ با چه راه حلی برطرف خواهد شد این را باید کسانی پاسخگو باشند که استقلال را به این روز انداخته‌اند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که مقصر اصلی این اتفاق چه کسی یا کسانی هستند گفت: همه در این اتفاق مقصرند. از مسئولان سابق وزارت ورزش و مدیران استقلال تا به امروز اگر همه چیز بر سر جای خودش بود و طبق روال قانونی پیش می‌رفت این اتفاقات برای استقلال رخ نمی‌داد. حالا که زمان گذشته و وعده و وعیدها عملی نشده و همه به دنبال این هستند که تقصیر را به گردن دیگری بیاندازند این تیم فوتبال استقلال و هوادارانش است که بیشترین ضربه را از این اتفاق خورده‌اند. استقلالی که این روزها یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است می‌توانست در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما سوءمدیریت، بی کفایتی و نالایقی، استقلال را به این روزهای بد رسانده است.

وی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: آبی‌ها با اینکه در شرایط سختی هستند اما روند پیروزی‌هایشان قطع نشد. سرمربی استقلال اگر چه چند ماه است مطالباتش را دریافت نکرده اما خم به ابرو نیاورده و با تمام وجودش به همراه دیگر اعضای کادر فنی تلاش کرد تا تمرکز بازیکنان درگیر حواشی نشده و تنها فکرشان پیروزی برابر حریفان باشد. در اوج مشکلات آبی‌ها یک بازی خوب برابر ذوب آهن انجام داده و به پیروزی رسیدند تا از کورس قهرمانی عقب نمانند. حالا او با اینکه دو یا سه بازیکنش را برای دیدار برابر آلومینیوم در اختیار ندارد با تغییراتی که بوجود خواهد آورد به دنبال یک پیروزی دیگر است تا هم از کورس عقب نماند و همه منتظر اتفاقات فوتبالی باشد تا فاصله خود را با سپاهان کمتر و با پرسپولیس بیشتر کند.

وی در پایان و در خصوص تیم آلومینیوم اراک هم گفت: آلومینیوم با هدایت خوب رحمتی عملکرد خوبی در این فصل داشته است. رحمتی که سال‌ها در استقلال حضور داشته حالا می‌خواهد یک بار دیگر مقابل استقلال قرار گرفته و این بار در اراک با سه امتیاز از زمین خارج شود. او به دنبال پیروزی است تا خود را بیشتر اثبات کند اما با شناختی که از ساپینتو، بازیکنان و آمادگی تیمش دارم فکر می‌کنم استقلال می‌تواند در پایان این دیدار برنده از زمین خارج شده تا همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *