فوتبال ایران

مصدومیت نگران‌کننده یک ملی‌پوش در آستانه جام جهانی

مصدومیت نگران‌کننده یک ملی‌پوش در آستانه جام جهانی

به گزارش باارزش تیم ملی فوتبال ایران در جریان دیداری دوستانه عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نیکاراگوئه رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

دروازه‌بانان دو تیم زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند و خود را برای بازی آماده کردند. دقایقی بعد از آن‌ها بازیکنان تیم ملی ایران وارد زمین شدند. زمانی که بازیکنان تیم ملی ایران در حال گرم کردن بودند، بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد حسین کنعانی‌زادگان سعی داشتند به بازیکنان جوان‌تر نظیر آریا برزگر روحیه بدهند و از آن‌ها می‌خواستند بدون استرس و با تمرکز کار کنند.

بعد از اینکه بازیکنان گرم کردند، یکی از مربیان تیم ملی از بازیکنان خواست در جای خود مستقر شوند تا تمرین ارسال از جناحین انجام شود.

با وجود اینکه این بازی دوستانه است، خبرنگار و عکاس زیادی برای پوشش خبری بازی خود را به ورزشگاه آزادی رساندند.

در این دیدار در نبود بازیکنان با سابقه‌تر، وحید امیری کاپیتان تیم ملی ایران بود.

در اواخر نیمه دوم کارلوس کی‌روش با فریاد از بازیکنانش می‌خواست بازی رو به جلو و تهاجمی ارائه دهند.

بعد از مصدومیت ترابی در دقیقه ۳۵، درحالی که این بازیکن روی زمین بود، کی‌روش به سمت او رفت تا وضعیت مصدومیتش را بررسی کند. در ادامه سرمربی تیم ملی به داور مسابقه اعتراض کرد که چرا به بازیکن خطاکار نیکاراگوئه کارت زرد نشان نداده است.

در دقیقه ۳۹، توپ ارسالی کنعانی‌زادگان به بیرون رفت که این موضوع با اعتراض کارلوس کی‌روش به مدافع تیم‌ ملی ایران همراه بود.

در اواسط نیمه دوم بازی برخوردی میان ترابی با یکی از بازیکنان نیکاراگوئه شکل گرفت که این موضوع باعث عصبانیت ترابی شد اما سایر بازیکنان اجازه ندادن درگیری شکل بگیرد.

در دقیقه ۶۳، امید ابراهیمی دقایقی بعد از حضور در زمین به شدت مصدوم شد و با برانکارد او را از زمین مسابقه خارج کردند. در ادامه برخی بازیکنان و نیمکت‌نشینان به سمت او رفتند تا از وضعیت او مطلع شوند. وضعیت مصدومیت ابراهیمی به حدی بود که او را با برانکارد به رختکن منتقل کردند. به جای این بازیکن شجاع خلیل‌زاده وارد زمین شد.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *