اخبار کسب و کارها

مروری بر برند و لباس های تیم هلند، آرژانتین و پرتغال در جام جهانی های مختلف

فوتبال، یکی از ورزش‌های گروهی بوده که از طرفداران بسیاری برخوردار است. امروزه بسیاری از افراد به دلیل علاقه خود به این ورزش، به سمت آن می‌روند. این ورزش در اقصی نقاط جهان برگزار شده که برخی از تیم‌ها بسیار معروف هستند. تیم‌های هلند، آرژانتین و پرتغال از جمله تیم‌های محبوب در میان مردم است.

هریک از این تیم‌ها در اغلب جام جهانی‌ها حضور داشته‌اند. به علاوه، حضور آن‌ها با پیراهن مخصوص خود در زمین از جمله مشخصات بارز این تیم‌ها محسوب می‌شود. لباس تیم ملی هر یک از کشورها به نوعی شناسنامه آن‌ها بوده و بیانگر همبستگی آن‌ها است. در ادامه، مروری بر برند و لباس‌های سه تیم هلند، آرژانتین و پرتغال خواهیم داشت.

تیم ملی هلند و لباس آن در ادوار مختلف جام جهانی

تیم ملی فوتبال هلند، نماینده این کشور در مسابقات بین‌المللی بوده که توسط اتحادیه فوتبال سلطنتی اداره می‌شود. این تیم از جمله اعضای کنفدراسیون فوتبال اروپا است. فدراسیون فوتبال هلند فعالیت خود را از سال 1905 آغاز کرد. هلند همواره سابقه درخشانی در جام جهانی داشته و تا مرحله نیمه نهایی نیز رسیده است. بازیکنان معروفی در این تیم حضور داشته که موجب کسب نتایج درخشان هلند می‌شوند.

لباس هلند در جام جهانی‌های مختلف

در این قسمت، مروری بر برخی از لباس‌های هلند در جام جهانی‌های مختلف خواهیم داشت. تیم هلند اغلب با عنوان نارنجی‌پوشان میدان شناخته می‌شود. لباس تیم هلند در جام جهانی 1990 نارنجی ساده همراه با یقه، آرم و لوگوی سازنده سفید است. در سال 1994 نارنجی این لباس کمی تیره بوده و طرح‌های گرافیکی داشت.

در جام جهانی سال 2002، رنگ مشکی نیز بر این لباس افزوده شد اما نارنجی پای ثابت ماند. در سال 2014 نیز تیم هلند لباس خود را به رنگ آبی تغییر داد که با واکنش گسترده هواداران روبه‌رو شد. این تیم در جام جهانی سال 2018 مجددا به رنگ نارنجی معروف بازگشته و آرم و لوگوی خود را مشکی کرد. برندهای سازنده نیز در ابتدا آدیداس و پس از آن نایک به عنوان طراح لباس انتخاب شدند.

لباس اول و دوم هلند در جام جهانی 2022

لباس اول هلند در جام جهانی 2022 به رنگ نارنجی با طرح‌های آبرنگی است. طرح‌های آبرنگی این لباس کمرنگ‌تر از رنگ اصلی در زمینه هستند. لباس دوم نیز به رنگ آبی بوده که طرح ساده‌ای داشته و حاشیه آستین، آرم نایک و لوگو رنگ قرمز دارند. در فروشگاه دربی شاپ امکان خرید لباس تیم ملی هلند 2022 وجود دارد.

مروری بر برند و لباس های تیم هلند، آرژانتین و پرتغال در جام جهانی های مختلف

لباس‌های آرژانتین در جام جهانی‌های مختلف

آرژانتین از جمله تیم‌های معروف بوده که تاکنون 2 بار قهرمان جام جهانی شده است. این تیم به همراه برزیل، اسپانیا و آلمان تیم‌هایی هستند که خارج از قاره خود به قهرمانی رسید‌ه‌اند. تیم آرژانتین تاکنون اسپانسری نداشته و برروی هیچ یک از پیراهن‌های آن نشانه‌ای از اسپانسر مشاهده نخواهید کرد.

لباس آرژانتین در جام جهانی‌های مختلف

همانطور که اشاره شد، تیم آرژانتین جز برترین‌ها در حوزه فوتبال است. طراحی لباس آرژانتین(https://derbishop.ir/product-category/national/argentina/dress-ag/) از گذشته تاکنون به یک شکل بوده و تفاوت آن به صورت جزئی مشاهده می‌شود. از جام جهانی 1930 تا 2022 لباس اول تیم آرژانتین به طرح راه‌راه آبی و سفید است. قسمت سرشانه این لباس در برخی از دوره‌های جام جهانی سه خط اسپانسر را دارد.

برند سازنده لباس آرژانتین

آرژانتین از همان سال‌های ابتدایی تاکنون، یک برند را جهت طراحی لباس‌های خود در نظر داشته است. این برند در زمینه طراحی انواع پوشاک ورزشی سابقه درخشانی دارد. از همین جهت، انتخاب همیشگی آرژانتین در بازی‌هایی مانند جام جهانی، کمپانی آدیداس است. در جام جهانی 2022 قطر نیز شاهد حضور تیم آرژانتین در زمین بازی با پیراهن‌های آدیداس خواهیم بود.

لباس اول و دوم آرژانتین در جام جهانی 2022

همانطور که اشاره شد، آرژانتین در ادوار مختلف جام جهانی یک طرح را برای لباس‌های خود در نظر داشته است. در جام جهانی 2022 نیز این لباس طرح آبی سفید به صورت راه‌راه دارد. در قسمت حاشیه آستین و سرشانه رنگ مشکی نیز به چشم می‌خورد.

لباس دوم نیز دو ترکیب رنگی آبی جذاب داشته که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. طرح گرافیکی این لباس برگرفته از خورشید و ماه می بوده که به نوعی نماد آرژانتین محسوب می‌شود. رنگ بنفش روشن نیز در قالب سه خط بر روی بخش از لبه آستین، نوار پهلو و نوار پشتی وجود دارد. لوگو و آرم باشگاه نیز به رنگ سفید در زمینه هستند.

مروری بر برند و لباس های تیم هلند، آرژانتین و پرتغال در جام جهانی های مختلف .

تیم پرتغال و بررسی لباس آن در جام جهانی‌های مختلف

اغلب مردم در سراسر جهان تیم پرتغال را با بازیکن معروف آن کریستیانو رونالدو می‌شناسند. این تیم سوابق درخشانی در بازی‌های فوتبال از جمله جام جهانی دارد. تیم پرتغال تاکنون دو بار مقام سوم و چهار مدر جام جهانی را کسب کرده است. این تیم خود را مدیون حضور بازیکنان درخشان می‌داند. حضور تیم پرتغال در اغلب جام جهانی‌ها بیانگر قدرت بالای این تیم است.

لباس پرتغال در جام جهانی‌های مختلف

اغلب مردم تیم پرتغال را با لباس‌های این تیم می‌شناسند. تیم پرتغال به قرمز پوشان میدان معروف بوده که در ادوار مختلف با همین رنگ به میدان رفتند. از جام جهانی سال 2002 تا 2018، برند سازنده لباس این تیم، تنها تغییراتی در قسمت گرافیکی لباس به وجود آورد. برای مثال در جام جهانی سال 2014 خط‌های افقی با رنگ تیره در سطح لباس وجود داشت. اما رنگ اصلی لباس یعنی قرمز در آن محفوظ ماند.

برند طراح لباس‌های پرتغال

تیم پرتغال در اغلب جام جهانی‌ها، از برند نایک در تولید لباس‌های خود استفاده می‌کند. این برند سابقه درخشانی در طراحی لباس‌های ورزشی داشته و اغلب مردم جهان آن را می‌شناسند. طراح لباس‌های پرتغال در جام جهانی 2022 نیز برند نایک خواهد بود. در این فصل نیز شاهد حضور متفاوت بازیکنان در میدان خواهیم بود.

لباس اول و دوم پرتغال در جام جهانی 2022

لباس اول تیم پرتغال در جام جهانی 2022 به رنگ قرمز است. اما در قسمت بدنه تلفیقی از رنگ سبز را مشاهده می‌کنیم. این تیم برای نخستین بار رنگ تلفیقی بارز را به ترکیب پیراهن افزوده است. برند سازنده به رنگ زرد بوده و لوگوی باشگاه نیز به رنگ قرمز در زمینه چاپ می‌شود. رنگ سبز در قسمتی از آستین این لباس نیز وجود دارد.

لباس دوم پرتغال به رنگ سفید بوده که در وسط آن نواری از رنگ قرمز و سبز رد می‌شود. قسمت حاشیه آستین و آرم نایک نیر به رنگ مشکی خواهند بود. این لباس طرح گرافیکی خاصی نداشته و در این فصل به شکل ساده به بازیکنان عرضه خواهد شد. آرم باشگاه نیز به رنگ همیشگی قرمز بر روی بدنه لباس دوم پرتغال قرار می‌گیرد. خرید لباس تیم ملی پرتغال از طریق فروشگاه دربی شاپ امکان‌پذیر است.

نتیجه گیری نهایی

تیم‌های هلند، آرژانتین و پرتغال از جمله تیم‌های معروف در سراسر جهان هستند. این تیم‌ها در جام جهانی 2022 قطر نیز حضور داشته و با پیراهن‌های معروف خود در بازی حاضر می‌شوند. تمام این تیم‌ها، در ادوار گذشته جام جهانی یک طرح واحد را انتخاب کرده و برند سازنده نیز به همین ترتیب بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس هریک از این تیم‌ها، به سایت دربی شاپ مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *