اخبار کسب و کارها

مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده

مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده

مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده

مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده، شامل شستشوی موثر و غیرآسیب رسان به موها بوده و باید از محصولات مراقبتی نیز برای رسیدگی به موها استفاده شود. موهای رنگ شده، به مراتب آسیب پذیرتر بوده و باید برای رسیدگی به آن ها، دقت لازم را به خرج دهید. اگر می خواهید موهای رنگ کرده شما همیشه جلوه و زیبایی کامل داشته و سلامت و جوانی آن ها نیز حفظ شود، لازم است که برخی نکات برای رسیدگی و مراقبت از موهای خود را مد نظر قرار دهید.

یک واقعیت در اینجا وجود دارد، اگر یک روتین مناسب برای موهای رنگ شده انتخاب نکرده و مراقبت های روزمره را در خصوص موهای خود انجام ندهید، رفته رفته کیفیت و زیبایی موهای شما، بعد از هر بار رنگ کردن، تحلیل می رود. از این روی اهمیت زیادی دارد که حتما با مطالعه و تحقیق کافی، بهترین روتین روزانه مناسب موهای رنگ شده را انتخاب کنید.

در این مطلب با ما همراه بوده و مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده را دنبال کنید.

رسیدگی روزانه به موهای رنگ شده

برای رسیدگی روزانه به موهای رنگ شده خود، حتما این موارد را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که هر یک از این مراحل روتین مراقبتی موهای رنگ شده، به تنهایی و در کنار یکدیگر، در نتیجه نهایی حالت و وضعیت موهای شما، موثر خواهد بود.

از شامپو مخصوص رنگ مو استفاده کنید

دقت داشته باشید که حتما باید از شامپو مخصوص رنگ مو استفاده کرده و به این شکل از موهای رنگ شده خود محافظت درستی به عمل بیاورید. برندهای مختلف ایرانی و خارجی، دارای محصولات مخصوص موهای رنگ شده بوده و به این شکل می توانید بهترین مراقبت از موهای خود را به عمل بیاورید.

 

با استفاده از شامپو برای موهای رنگ شده، ضمن آن که از رنگ موهای خود محافظت خواهید کرد، موهای شما به مراتب نرم تر شده و لطافت بیشتری به دست می آورند.

در حقیقت یکی از مشکلات موهای رنگ شده، زبری و خشن شدن تار موها است. از این روی باید برای انتخاب شامپو مناسب موهای رنگ شده، دقت کافی به خرج بدهید. با استفاده از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، موهای شما لطافت خود را به دست آورده و از خشکی و زبری آن ها به اندازه قابل توجهی کاسته می شود.

استفاده از کرم مو مخصوص موهای رنگ شده

به جز این که باید حتما از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید، لازم است که حتما از کرم مو مخصوص موهای رنگ شده نیز کمک بگیرید. کرم موی پنتن یکی از بهترین کرم های مو برای موهای رنگ شده به حساب می آید. به طور کلی برند پنتن، محصولات تخصصی برای رسیدگی به موها داشته و از طریق این محصولات می توانید مراقبت موثری از موهای خود به عمل بیاورید.

در نظر داشته باشید که برای خرید بهترین کرم مو، مخصوص موهای رنگ شده، به جز برند کرم و تخصصی بودن آن برای موهای رنگ شده، به ویتامینه بودن کرم مو نیز دقت داشته باشید. در صورتی که از کرم موهای ویتامینه برای موهای رنگ شده خود استفاده کنید، تقویت موهای شما میسر شده و پس از مدتی، شاهد درخشش و پرپشتی بیشتر آن ها خواهید بود.

مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده-

ویژگی‌های کرم موهای پنتن

اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصولات از برند پنتن که باعث شده در شمار پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرند، به شرح زیر هستند:

نرم کنندگی

آبرسانی

مرطوب کنندگی

حالت دهنده موها

سبک و بدون اثر چربی یا سنگینی روی موها

ترمیم کنندگی موهای خشک و آسیب دیده

استفاده از ماسک مو بدون سولفات

برای نگهداری درست از موهای رنگ شده، نیاز به استفاده از ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده دارید. یکی از بهترین گزینه ها، ماسک بدون سولفات است. ماسک موهای بدون سولفات، برای موهای به تازگی رنگ شده، فوق العاده بوده و باعث می شوند تا آسیب های وارد آمده به تار موها بر اثر دکلره یا رنگ کردن، به خوبی جبران شود.

از این روی دقت داشته باشید که با انجام بررسی مناسب میان مدل های مختلف ماسک مو، بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده خود را انتخاب کرده و در روتین مراقبت مو روزانه جای دهید.

استفاده مستمر از ماسک مو بدون سولفات، فرصت آن را خواهید داشت تا موهای خود را احیا کرده و سشوار کشیدن نیز پس از هر بار حمام کردن و شستشو دادن موها، با آسیب کمتری همراه خواهد بود. در حقیقت استفاده از ماسک مو، کمک می کند تا موهای شما در برابر حرارت نیز محافظت شده و کمتر از داغی ناشی از سشوار، اتو مو و مانند آن ها، آسیب ببیند.

مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده چیست

نکات مهم رسیدگی به موهای رنگ شده

برای آن که بتوانید بهترین مراقبت از موهای رنگ شده خود را ایجاد کنید، لازم است که نکات ظریف و در عین حال بسیار مهم زیر را در نظر داشته باشید:

  1. حتما موهای خود را همیشه مرتب نگاه داشته و اجازه ندهید که تار موها در هم پیچیده شود.
  2. هرگز موهای خیس خود را شانه نکنید، خیس شانه کردن موها، باعث خرد شدن آن ها خواهد شد.
  3. از شامپوهای دارای نرم کننده استفاده کرده و به این شکل از خشکی مفرط و شکننده شدن بیشتر موهای خود، جلوگیری کنید.
  4. هنگام بستن موها، از شکستن موهای خود جلوگیری کرده و حتما از کش موی نرم و پهن برای بستن موها، کمک بگیرید.
  5. هر شب موهای خود را بافته نگه دارید تا تار موها در هم نپیچیده و موجب ریزش بیشتر موها نشود.

نتیجه گیری

با دنبال کردن مراحل یک روتین روزانه مناسب برای موهای رنگ شده، می توانید موهای رنگ شده خود را مورد رسیدگی مناسب قرار دهید. به این شکل موهای شما که بر اثر رنگ کردن آسیب پذیر شده اند، دوباره شادابی خود را به دست آورده و نرم و لطیف خواهند شد. شما معمولا برای رسیدگی به موهای رنگ شده، از چه روتینی پیروی کرده و رسیدگی روزانه به موهای خود را چطور انجام می دهید؟ راهکارهای خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *