فوتبال ایران

مجیدی به سرنوشت نکونام دچار شد

مجیدی به سرنوشت نکونام دچار شد

دو ماه قبل از شروع جام جهانی فدراسیون فوتبال در صدد انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی بود و حتی قصد داشت قبل از کی‌روش به سراغ این مربی برود، اما به محض اینکه نام نکونام به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شد، با تیم باشگاهی‌اش فولاد روی نوار ناکامی قرار گرفت و شکست‌های متعددی را تجربه کرد. نکونام حتی تا پایان هفته سیزدهم نیز نتوانسته فولاد را در مسیرکسب پیروزی‌های متوالی قرار دهد و درآخرین بازی خانگی مقابل ذوب آهن به تساوی رسید و 2 امتیاز ارزشمند دیگر را نیز از کف داد.

حالا همان اتفاقات برای فرهاد مجیدی درحال تکرار است؛ مردی که گفته می‌شد یکی ازگزینه‌های بالقوه فدراسیون فوتبال برای حضور درتیم ملی است اما او نیز به مانند نکونام بعد از مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارد.

مجیدی که دربرهه‌ای از رقابت‌های لیگ امارات حتی شانس رسیدن به صدرجدول را هم داشت اکنون با سه شکست متوالی درجدول لیگ امارات جایگاه هشتم را تجربه می‌کند واوضاع مناسبی ندارد.
حتی برخی هوادارن باشگاه الاتحاد کلباء نیز خواهان تغییرات درکادر فنی این باشگاه شده‌اند تا شاید باشگاه محبوب‌شان لااقل بتواند برای فصل آینده در رقابت‌های آسیایی حضور یابد و سهمیه دریافت کند.
اینکه چه رازی پشت این ماجرا وجود دارد که بعد از مطرح شدن نام مربیان برای حضور درتیم ملی ایران روی نوار ناکامی قرار می‌گیرند، سوالی است که پاسخ دادن به آن ساده نیست.
بدون شک ادامه این روند هم جوادنکونام را از فهرست فدراسیون فوتبال برای حضور درتیم ملی ایران کنار خواهد زد و هم فرهاد مجیدی را و شاید درنهایت تصمیم گیران درراس فوتبال ایران با دیدن شکست‌های اخیر این دو مربی درتیم‌های باشگاهی خود به این نتیجه برسند که بازهم کی‌روش را به عنوان سرمربی تیم ملی درجام ملت‌های آسیا معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *