فوتبال ایران

مجوز بازگشت تماشاگران به لیگ برتر فوتبال صادر شد

بعد از گذشت چندین ماه از غیبت تماشاگران در استادیوم‌های فوتبال، دیروز مس رفسنجان شاهد حضور تماشاگران خود در دیدار خانگی با نساجی بود. مس که در هفته پانزدهم هم میزبان تعداد معدودی از تماشاگران خود بود، روز گذشته در دیدار با نساجی که در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر برگزار شد، در حضور تماشاگرانش به میدان رفت.

در ماه‌های گذشته برخی تماشاگران و هواداران منتسب به مسئولان و عوامل تیم‌ها به طور غیر رسمی در ورزشگاه‌ها حاضر شده بودند اما اکنون نهادهای مربوطه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند می‌توانند اقدامات لازم برای حضور مجدد تماشاگران را انجام دهند.

اکنون سازمان لیگ با عبور از هفته شانزدهم که دیروز آغاز شده و امروز و فردا هم دنبال خواهد شد، برای هفته هفدهم لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهد کرد تا شهرهایی که میزبان بازی‌های لیگ برتر هستند، تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه‌ها ببینند.

سازمان لیگ در طول چند ماه گذشته اعلام کرده بود تصمیم برای غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها از سوی این سازمان نبوده و تابع تصمیمات نهادهای بالا دستی است.

تا پیش از اتفاقات اخیر اقدامات لازم برای حضور تماشاگران زن و مرد در دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس انجام شده بود و تیم‌های استقلال در هفته‌های سوم، پنجم و ششم و پرسپولیس در هفته چهارم میزبان تماشاگران خود بودند.

بازی‌ها از هفته هفتم لیگ برتر یعنی ۱۶ مهر بدون تماشاگر برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *