اخبار کسب و کارها

لیست کلاس های شنا + ثبت نام آنلاین

شنا کردن یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین بازی ها و ورزش ها می باشد که علاقه مندان زیادی دارد. البته لذت شنا کردن وقتی دوچندان می شود که در یک استخر خوب باشد اما از کجا می توان بهترین کلاس شنا ،  استخر تهران و … را پیدا کرد؟ انتخاب یک استخر خوب به همین راحتی ها که فکر می کنید نیست چون باید به یک سری نکات و الزامات توجه داشته باشید. به همین منظور کافیست در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های یک استخر خوب آشنا شوید و بدانید از کجا می توانید لیست استخر تهران را مشاهده و انتخاب کنید.لیست کلاس های شنا + ثبت نام آنلاین

لیست کلاس های شنا + ثبت نام آنلاین

مهم ترین ویژگی های یک استخر خوب چیست؟

به راستی ویژگی های یک استخر خوب چیست؟ از نظر خیلی از افراد یک استخر خوب تنها یک استخر بزرگ می باشد درحالی که اینطور نیست. یک استخر خوب و مناسبت باید بتواند شرایط آب، تمیزی و نظافت، نکات مربوط به ایمنی شناگران و بسیاری از مسائل دیگر را رعایت کند. به همین منظور در ادامه این مطلب ویژگی های یک استخر خوب را برایتان مطرح کرده ایم تا حین مشاهده لیست استخر های تهران دست به انتخاب بهترین ها بزنید. ویژگی های یک استخر خوب عبارت است از :

 

1. شرایط مطلوب آب استخر

کیفیت آب استخر اولین و مهم ترین موردی می باشد که حین انتخاب یک استخر باید به ان توجه داشته باشید. آب استخر چه آب شهری باشد، چه آب چاه و … باید کلر زنی شود. علاوه بر این pH آب استفاده شده در استخر باید بین 2.7 الی 8 باشد و کم تر یا بیشتر بودن این عدد ممکن است مشکلات پوستی و چشمی برای شناگران به وجود آورد.

لیست کلاس های شنا + ثبت نام آنلاین .

همچنین درجه حرارت مناسب برای آب استخر نیز باید بین 26 الی 28 درجه‌ ی سانتی گراد باشد چون شنا کردن در آب با دمای بیشتر از 30 درجه خطرناک است و ممکن است موجب وقفه ‌ی تنفسی در فرد و خفگی او شود. این موارد مهم ترین نکاتی بود که آب یک استخر باید داشته باشد.

لیست کلاس های شنا + ثبت نام آنلاین

2. نظافت و تمیزی استخر

درسته که شنا کردن یکی از لذت بخش ترین و مفرح ترین ورزش ها می باشد اما افراد زیادی با مراجعه به استخر مریض می شوند و علت آن را حتی نمی دانند. یکی دیگر از نکاتی که حین مشاهده لیست استخر تهران برای انتخاب یک استخر خوب باید به آن توجه کنید نظافت و تمیزی استخر می باشد.

انگل کریپتو، قرمزی چشم‌، بیماری‌ های مربوط به گوش، راش‌ های پوستی، قارچ پا، بیماری لژیونر، دل درد، اسهال و … از بیماری‌ هایی هستند که احتمال دارد از آب آلوده ‌ی استخر به شما منتقل شود. شاید الان قید شنا کردن رو بزنید و نگران شوید اما باید بگوییم تا وقتی  که اندازه pH و کلر آب استخر به درستی تنظیم شده باشد، جای نگرانی وجود ندارد.

 

3. ایمنی استخر

ایمنی استخر یکی دیگر از مواردی می باشد که حین انتخاب کلاس شنای تهران یا مشاهده لیست استخر تهران باید به آن توجه داشته باشید. هر کدام از وسایل، تجهیزات و بخش هایی که در استخر ها استفاده می شود باید دارای یک سری ویژگی های مهم باشد تا امنیت جانی افراد حفظ شود. برای مثال حین مشاهده لیست استخر تهران بهتر است بدانید استخری که از آن استفاده می ‌کنید باید از دستگیره و نرده‌ هایی با کیفیت مناسب استفاده کرده باشد.

همچنین منطقه ‌ی اطراف استخر بهتر است که به طور کامل به وسیله ‌ی نرده ‌های مستحکم احاطه شود. هر یک از فضاهای خاص در اطراف استخر باید به گونه‌ ای از فضای آب درون سقف جدا شود تا افرادی که مایل نیستند شنا کنند با خطر افتادن درون آب مواجه نشوند.همچنین هر استخر شنا باید ناجیان غریقی را در کنار استخر داشته باشد تا در صورت بروز هر مشکلی به کمک شناگر بیایند.

 

انتخاب مربی مهم ترین اصل در کلاس شنای تهران

حین انتخاب کلاس شنای تهران و مشاهده لیست استخر تهران باید از انتخاب یک مربی خوب غافل نشوید. در حقیقت پس از توجه به نکات مهم در انتخاب استخر خوب باید به انتخاب یک مربی خوب توجه ویژه تری بفرمایید چون مهم ترین مرحله یادگیری شنا و لذت بردن از این ورزش است.

حین انتخاب یک مربی خوب و یادگیری شنا در کلاس شنای تهران باید به سابقه مربی خود، نحوه برخورد آن توجه کنید. همچنین توجه داشته باشید که داشتن تعداد مقام ‌های بسیار زیاد اصلا دلیل آموزش خوب و توانایی پرورش شنا آموز نمی ‌باشد.

 

مشاهده لیست استخر تهران در آسان اسپرت

دوست دارید بدون بیرون رفتن از خانه با لیست استخر تهران رو به رو شوید؟ دوست دارید به صورت آنلاین در بهترین کلاس شنای تهران ثبت نام کنید؟ دیگر لازم نیست برای پیدا کردن کلاس شنای تهران یا مشاهده لیست استخر تهران خوب و مجهز از خانه خود بیرون بروید. با وب سایت ورزشی آسان اسپرت می توانید در زمانی کوتاه بهترین کلاس های ورزشی، استخر های تهران و … را مشاهده و دست به انتخاب بهترین ها بزنید. پس منتظر چی هستین؟ کافیه اسم وب سایت ورزشی آسان اسپرت را در گوگل سرچ کنید تا با این وب سایت ورزشی آشنا شوید و تمام کارهای ورزشی خود را در بستر اینترنت انجام دهید.

 

گرفتن یه تخفیف ورزشی از تخفیف هات

امروزه خرید از فروشگاه های آنلاین اینترنتی، سفارش غذا، تهیه بلیط و رزرو هتل، تاکسی های اینترنتی، خرید بلیط سینما و تئاتر، دانلود فیلم و آهنگ، پیدا کردن کلاس های ورزشی و … با وجود وب سایت هایی مانند تخفیف هات که کد تخفیف ارائه می دهند هیجان انگیز شده است. در حقیقت تخفیف هات یکی از بهترین وب سایت های ارائه دهنده کد تخفیف های رایگان و تست شده می باشد و شما هر کد تخفیفی که بخواهید در وب سایت تخفیف هات برای گرفتن یه تخفیف خوب از وب سایت های آسان اسپرت و …. وجود دارد.

لیست کلاس های شنا + ثبت نام آنلاین .

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص انتخاب یک استخر شنای خوب، بهترین کلاس شنا در تهران، وب سایت آسان اسپرت، وب سایت تخفیف هات و گرفتن یه تخفیف خوب با کد تخفیف های موجود در این وب سایت به شما بدهیم. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها اوقات ورزشی خوبی داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *