فوتبال جهان

ستاره استقلال در آستانه پیوستن به تیم مجیدی

یکی از ابهامات نقل و انتقالاتی استقلال، وضعیت مهدی قایدی است. قرارداد قرضی این بازیکن به پایان رسیده و آبی ها برای حفظ او، باید با باشگاه شباب الاهلی به توافق برسند تا در صورت پرداخت مبلغی مشخص، مجددا این وینگر بوشهری را به خدمت بگیرند.

با این حال، اخباری که طی روزهای اخیر از باشگاه استقلال مخابره شده، حکایت از این دارد که آبی ها نتوانسته اند مبلغ مورد نظر تیم اماراتی را پرداخت کنند و همین مسئله سبب شده تا قایدی در آستانه پیوستن به تیم دیگری باشد.

تمرینات شباب الاهلی چند روزی است آغاز شده و آنها قصد دارند راهی اردوی صربستان شوند. با ای وجود، قایدی هنوز در تهران حضور دارد و سرمربی جدید این تیم اماراتی قرار است تا وضعیت این بازیکن را مشخص کند که البته به نظر می رسد او در نهایت به باشگاه دیگری قرض داده شود.

از مدت ها پیش شایعه پیوستن قایدی به باشگاه اتحاد کلباء مطرح بود و حالا نیز چندین صفحه خبری امارات از نزدیک بودن حضور بازیکن سابق استقلال در تیم فرهاد مجیدی خبر می دهند.

صفحه خبری “منبر اتحاد کلباء” که به انتشار اخبار این باشگاه می پردازد، نوشت: باشگاه اتحاد کلباء در آستانه عقد قرارداد با مهدی قایدی (24 ساله) ایرانی، بازیکن باشگاه شباب الاهلی است.

این خبر توسط چند صفحه توئیتری دیگر نیز وایرال شده و یکی از آنها نوشته است که شباب الاهلی قصد دارد تا یکی از بازیکنان خود را به اتحاد کلباء قرض بدهد و در همین توئیت نیز خبر داده مهدی قایدی هنوز در تمرینات قهرمان فصل گذشته امارات شرکت نکرده و این عجیب است.

به هر شکل آینده مهدی قایدی و مقصد او در فصل بعد، باید طی روزهای آینده مشخص شود. او در حال حاضر، به حضور در اتحاد کلباء نزدیک است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یک بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *