فوتبال ایران

لقب جدیدی که هواداران به ساپینتو دادند

تیم استقلال در چارچوب هفته ۲۵ مسابقات لیگ برتر موفق شد حریف سرسخت خود را در خانه شکست بدهد. استقلالی ها که پیش از عید نیز مقابل تیم فولاد خوزستان در اهواز موفق به پیروزی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان شده بودند در دیدار هفته ۲۵ مقابل آلومینیوم اراک با تک گل مهدی قائدی به برتری دیگری بیرون از خانه رسیدند.

هواداران تیم استقلال پس از پایان این بازی بار دیگر به حمایت و تشویق ریکاردو ساپینتو در شبکه‌های اجتماعی مشغول شده و به او لقب «مرد سخت‌کوش» و «چشم امید هواداران» را نسبت دادند.

استقلالی ها با پیام های متعدد در رابطه با توانایی تیمشان با حضور ریکارد ساپینتو، او را تنها امیدواری این روزهایشان به مجموعه تیم استقلال دانسته و معتقد بودند در شرایطی که از مدیران باشگاه استقلال قطع امید کرده اند نوشتنمد: «تنها امید ما به سرمربی پرتغالی تیم مان ریکاردو ساپینتو است».

هواداران استقلال با انتشار تصاویر این مربی در حالت های مختلف و بازنشر ویدیوی پایان بازی که ساپینتو مشت های گره کرده اش را رو به جایگاه هواداران استقلال به آسمان بلند می کرد باز هم حمایتشان از این مربی را اعلام کرده و نوشتند: «تا آخرین نفس پشت ساپینتو می ایستیم».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *