فوتبال ایران

قهرمانی مس سونگون با پیروزی در ال‌کلاسیکوی لیگ فوتسال

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال ایران با هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار مس سونگون توانست با غلبه بر گیتی‌پسند، به پنجمین قهرمانی خود در تاریخ این مسابقات دست پیدا کند. مس در نیمه نخست این دیدار توسط سالار آقاپور به گل رسید اما دقایقی بعد، کریمی بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی نیمه نخست، حمزه کدخدایی و سالار آقاپور دو بار دیگر دروازه مهمان را باز کردند تا مسی‌ها با پیروزی ۳ بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم گیتی‌پسند بازی را هجومی‌تر از حریف آغاز کرد اما بعد از گذشت نیمی از زمان این نیمه، شاگردان محمد کشاورز رو به استفاده از تاکتیک «پاور پلی» آوردند.

در سه دقیقه پایانی بازی، مس سونگون پنج خطایی شد و محدودیت خطای این تیم به پایان رسید. با وجود همه اتفاقات، در اواخر نیمه دوم شاگردان تقی‌پور با ضربه سر مهدی جاوید به گل چهارم رسیدند و مس با پیروزی برابر حریف مستقیم خود، قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شود و به پنجمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

در دیگر دیدار مهم امروز، مقاومت البرز میزبان آنا صنعت پاسارگاد قم بود که با قبول شکست برابر این تیم، یک هفته زودتر به دسته اول فوتسال ایران سقوط کرد. نماینده قم موفق شد در نیمه نخست با گل‌های بهداد شیخ‌ احمدی و محمد رحمتی میزبانش را شکست دهد اما در نیمه دوم باز هم بهداد شیخ احمدی برای آناصنعت گلزنی کرد تا اختلاف به ۳ گل برسد و سقوط مقاومت به لیگ دسته اول قطعی شود.

در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال، مس با ۶۶ امتیاز صدرنشین و قهرمان لیگ برتر فوتسال شد. گیتی‌پسند با ۵۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و کراپ با ۵۵ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. در انتهای جدول نیز، رکن آذر خاورمیانه از مدت‌ها قبل سقوطش قطعی شده و با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و مقاومت البرز نیز با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *