فوتبال ایران

قلعه‌نویی یک پرسپولیسی را سورپرایز کرد!

بعد از کش و قوس های فراوان امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. قرار است اولین اردوی تیم ملی با کادر جدید از چند روز دیگر آغاز شود و در فیفادی پیش رو هم تیم ملی باید دو بازی دوستانه برگزار کند. حالا همه منتظرند تا قلعه نویی لیست بازیکنان مدنظر خودش را برای اردوی پیش رو اعلام کند و بازیکنان دعوت شده هم خودشان را باید در تاریخ ۲۸ اسفند ماه به کادر فنی معرفی کنند.

پرسپولیس با توجه به ستاره هایی که دارد یکی از تیم هایی است که بیشترین نماینده را در تیم ملی خواهد داشت. گل محمدی بعد از آخرین بازی سال جاری مقابل سپاهان ، تصمیم گرفت تمرینات تیمش را تعطیل نکند و آن ها را به استراحت نفرستد. پرسپولیسی ها درحالی آخرین تمرین خود را امروز برگزار کردند که ملی پوشان این تیم با نظر گل محمدی در تمرین غیبت داشتند و به استراحت پرداختند تا بتوانند با آمادگی و روحیه خوب بعد از بازی های فشرده و سنگین اخیر ، در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

هرچند در تمرین امروز پرسپولیس پورعلی گنجی به دلیل سفر به قطر برای درمان گردن آسیب دیده خود و همچنین اسدبیگی به دلیل سرما خوردگی و دیاباته هم به دلیل سفر به کشورش غیبت داشتند،اما ۵ بازیکن دیگر پرسپولیس هم غایب تمرین امروز بودند. ۵ بازیکنی که به نظر می رسد نماینده های پرسپولیس در تیم ملی خواهند بود و به همین دلیل یحیی به آن ها استراحت داد. اما ملی پوشان پرسپولیس چه کسانی هستند؟

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی مطابق انتظار یکی از ملی پوشان دعوت شده خواهد بود و قلعه نویی هم مثل سرمربیان قبلی حساب زیادی روی او باز کرده است. وحید امیری ستاره تمام نشدنی پرسپولیس با وجود اینکه فرصت بازی در دومین جام جهانی خودش را بدست نیاورد، ولی همچنان یکی از خوب های فوتبال ما به حساب می آید و قلعه نویی هم او را به تیم ملی دعوت کرد.

مهدی ترابی که جزو خوب های ما در جام جهانی بود و در این فصل هم بهترین پاسور تیمش است، دیگر ملی پوش پرسپولیس در اردوی جدید تیم ملی خواهد بود. میلاد سرلک هافبک دفاعی مورد علاقه اسکوچیچ که کیروش او را به جام جهانی نبرد و همین موضوع باعث افت این بازیکن شد، دیگر غایب پرسپولیس در تمرین بود و به نظر می رسد او هم در لیست جدید تیم ملی قرار دارد.

اما سورپرایز قلعه نویی برای پرسپولیسی ها دعوت از پدیده این فصل این تیم و لیگ برتر خواهد بود. محمد عمری ستاره این فصل پرسپولیس که تنها ۲۲ سال سن دارد، پنجمین دعوت شده از پرسپولیس خواهد بود و می تواند در اردوی پیش رو ، اولین حضورش را در تیم ملی تجربه کند.

همچنین پورعلی گنجی هم قرار بود در لیست تیم ملی قرار بگیرد ولی این بازیکن در بازی مقابل سپاهان مصدوم شد و برای درمان گردنش راهی قطر شده است. به این ترتیب مرتضی یکی از غایبان اردوی جدید تیم ملی خواهد بود و نمی تواند تیم ملی را در بازی های دوستانه پیش رو همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *