فوتبال ایران

فرار بامزه میثاقی از مثال‌های فتح‌الله‌زاده!

در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر(مناظره حسین قربانزاده و علی فتح‌الله‌زاده) که به نوعی شروع داستان‌های مدیریتی و ابهام‌های مالی این باشگاه بود، مدیرعامل مستعفی استقلال چند بار وقتی می‌خواست برای توجیح اقدامات خود مثال‌هایی را بزند از نام محمدحسین میثاقی مجری برنامه استفاده کرد.

فتح‌الله‌زاده که در آن برنامه بشدت از اظهارات رییس سازمان خصوصی سازی عصبانی شده بود، وقتی می‌خواست درباره پرداختی پول به چند نفر حرف بزند، مثالی را زد که از نام محمدحسین میثاقی بهره جست و البته ویدئوی آن قسمت از برنامه در فضای مجازی بازتاب‌های زیادی داشت و موجب خنده بسیاری از اهالی فوتبال شد.

در چنین شرایطی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر فتح‌الله‌زاده که این بار مهمان تلفنی بود، بار دیگر در اوایل صحبت‌هایش می‌خواست درباره چک‌های پرابهام خود صحبت کند و جالب اینکه بار دیگر در مثال زدن‌های خود نام میثاقی را برد که البته با واکنش مجری برنامه فوتبال برتر مواجه شد.

فتح‌الله‌زاده گفت: «من یک توضیحی بدهم. یک چکی را ما مثلا از آقای … میثاقی گرفتیم…»

در این بخش میثاقی که دوست نداشت ماجرای برنامه قبلی تکرار شود وسط حرف‌ فتح‌الله‌زاده پرید: «آقا من را مثال نزنید، خواهشا! بقیه هستند… داده به آقای مظلومی مثلا…»

جالب اینکه مدیرعامل مستعفی استقلال هم سریعا نظرش را تغییر داد و دیگر هم تا پایان برنامه در مثال‌هایش از نام محمدحسین میثاقی استفاده نکرد! البته که این قسمت از برنامه شب گذشته نیز در فضای مجازی بازتاب های مختلفی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *