فوتبال ایران

عکس یک استقلالی روی پوستر سپاهان- پرسپولیس!

سپاهان حساس‌ترین بازی جام حذفی را فردا چهارشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند که باشگاه اصفهانی برای این مسابقه تصویر میلاد زکی‌پور را روی پوستر خود آورده و به استقبال این رقابت مهم رفته است.

زکی‌پور که فصل موفقی در سپاهان پشت سر می‌گذارد و در آخرین بازی رسمی این تیم مقابل ذوب‌آهن نیز توانست یک پاس گل تماشایی برای شهریار مغانلو بفرستد، حالا انگیزه زیادی دارد تا همین روند درخشان را در جام حذفی برابر پرسپولیس ادامه دهد و بتواند با یک عملکرد تاثیرگذار دیگر تیمش را در صعود کمک کند.

مدافع چپ طلایی پوشان که در این فصل دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، روی پوستر رسمی باشگاه سپاهان مقابل پرسپولیس رفته که این اتفاق می‌تواند در افزایش روحیه و انگیزه او تاثیرگذار باشد تا این مهره ژوزه مورایس با توجه به تقابل‌های خاص گذشته‌اش با سرخ‌پوشان، حالا هم با یک ذهنیت بهتر برابر آنها قرار بگیرد.

زکی‌پور که تجربه تقابل با پیراهن استقلال و گل‌گهر را با پرسپولیس دارد، در شرایطی نخستین بار با پیراهن سپاهان برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار می‌گیرد که پیش از شروع فصل جاری لیگ برتر صحبت از علاقه سرمربی سرخ‌پوشان به جذب او وجود داشت، اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت به اصفهان برود و سپاهان را انتخاب کند.

1803950

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *