فوتبال ایران

عکس | یک استقلالی برنده بزرگ بازگشت کی‌روش

عکس | یک استقلالی برنده بزرگ بازگشت کی‌روش

<

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تا دو ماه پیش کمتر کسی انتظار داشت روزبه چشمی یکی از نفرات حاضر در جام جهانی 2022 باشد اما تغییرات کادر فنی تیم ملی و حضور کارلوس کی‌روش شرایط را به سود هافبک-مدافع استقلال تغییر داد تا او در آستانه دومین حضور متوالی خود در جام جهانی قرار بگیرد.

چشمی پیش از بازگشت کی‌روش آخرین بار در جام ملت‌های آسیا سال 2019 فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کرد و در دوران حضور مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ هرگز رنگ تیم ملی را ندید. نکته جالب در خصوص او این است که حتی در اردوی اتریش هم با تیم ملی حضور نداشت و تا امروز تنها بازیکن حاضر در لیست نهایی است که در اردوی اتریش حاضر نبوده و پس از آن به جمع نفرات راه یافته است.

عکس | یک استقلالی برنده بزرگ بازگشت کی‌روش

چشمی در جام جهانی 2018 به عنوان مدافع در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و مقابل مراکش نمایش قابل قبولی داشت اما این دوره احتمالا به عنوان هافبک دفاعی حضور در جام جهانی را تجربه کند. شماره 4 استقلال فصل گذشته با وجود دقایق کم حضورش نقش موثری در قهرمانی استقلال داشت و این فصل با حضور ریکاردو ساپینتو به پست قدیمی خود یعنی هافبک دفاعی برگشته و با نمایش مطمئن توجه کی‌روش را هم جلب کرده است. او در جام جهانی با توجه به حضور عزت‌اللهی شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد اما می‌تواند به عنوان یار تعویضی به کی‌روش کمک کند.

عکس | یک استقلالی برنده بزرگ بازگشت کی‌روش

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *