فوتبال ایران

عکس | کارلوس کی‌روش، بازنده‌ای خوش‌شانس!

عکس | کارلوس کی‌روش، بازنده‌ای خوش‌شانس!

سپهر ستاری: تیم ملی شب گذشته مقابل آمریکا شکست خورد و وداع تلخی با جام جهانی 2022 قطر داشت و موفق به صعود از مرحله گروهی نشد. پیش از آغاز مسابقات همگان امیدوار به صعود تیم ملی از این مرحله بودند اما جام 22 برای ایران مطابق انتظار پیش نرفت و طلسم صعود به مرحله حذفی شکسته نشد.

پس از حذف ایران از جام جهانی کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و از نگاه بسیاری از کارشناسان و هواداران او مقصر اول حذف زودهنگام از جام جهانی است. او در شرایطی به نیمکت مربیگری ایران برگشت که با کلمبیا و مصر در صعود به جام جهانی ناکام مانده بود اما پس از تغییرات فدراسیون فوتبال فرصت حضور در سومین جام جهانی متوالی را هم به دست آورد. با این حال کی‌روش نتوانست از این فرصت بزرگ استفاده کند و تیم ملی را هدف بزرگ خود یعنی صعود از دور گروهی برساند.

عکس | کارلوس کی‌روش، بازنده‌ای خوش‌شانس!

قبل از شروع جام جهانی منتقدان کی‌روش از او به عنوان بازنده‌ای خوش‌شانس یاد می‌کردند که با وجود ناکامی با مصر و کلمبیا توانسته در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان تیمی برای خود دست و پا کند. او پس از حذف از تغییر نسل تیم ملی و آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا صحبت کرده اما عملکرد تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا تردیدهای بسیاری در خصوص آینده او به وجود آورده است.

منبع :خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *