فوتبال ایران

عکس| واکنش جالب ستاره تیم ملی به اقدام زشت فیفا و کشورهای عربی

به گزارش باارزش ، جام ملت‌های کشورهای عربی این روزها در شهر بصره کشور عراق با حضور هشت تیم عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات در حال برگزاری است. در جریان این مسابقات یک اتفاق بی‌شرمانه علیه ایران رخ داده که واکنش سریع مسئولان را می‌طلبد.

این مسابقات با نام جعلی خلیج عربی برگزار می‌شود و در رسانه‌های خارجی هم با همین نام معرفی شده است، اما ماجرا فقط به این نامگذاری جعلی محدود نمی‌شود. عربستانی با اتوبوسی که این کلمه جعلی روی آن به چشم می‌خورد وارد ورزشگاه محل برگزاری مسابقات شدند که بدون شک این یک بی‌احترامی بزرگ به کشور ایران و خلیج همیشه فارس است. این نخستین بار نیست که بعضی از کشورهای عربی در خصوص نام خلیج فارس چنین شیطنتی‌هایی را انجام می‌دهند.

همچنین در اقدامی عجیب فیفا هم از نام جعلی خلیج عربی برای این رقابت‌ها استفاده کرد که باعث خشم شدید ایرانی‌ها شد. در همین رابطه شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش فوتبال ایران که اتفاقا در قطر یکی از کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس بازی می‌کند، با انتشار عکسی از خلیج فارس به این موضوع واکنش نشان داد. شجاع در واکنش به این اقدام زشت نوشت: «وطن یعنی خلیج همیشه فارس تا ابد».

عکس| واکنش جالب ستاره تیم ملی به اقدام زشت فیفا و کشورهای عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *