فوتبال ایران

عکس | علی دایی: آبرویم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم

عکس | علی دایی: آبرویم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم

علی دایی سرمربی سرخ‌پوشان درباره شرایط تیمش گفت: ۱۳ بازی باقی مانده تا لیگ تمام شود اما تلاش می‌کنیم امتیازات ازدست‌رفته را جبران کنیم. برای من جوان ۲۰ ساله یا بازیکن ۳۵ ساله هیچ فرقی نمی‌کند و هر کسی که شایسته حضور در میدان باشد را به زمین می‌فرستم.

دایی در ادامه در خصوص نتایج تیم ملی این‌گونه توضیح داد: همه مردم می‌دانند چه اتفاقی در آن زمان افتاد. قصد برگشت به گذشته را ندارم. مطمئنا آن زمان مسائلی در تیم ملی وجود داشت ولی لزومی ندارد درباره‌اش حرف بزنم. الان سرمربی پرسپولیس هستم و تمام تمرکز من روی این تیم است. صحبت از آن زمان تیم ملی دردی را دوا نمی‌کند؛ فعلاً در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم و هر وقت نیاز دیدم باید در این خصوص صحبت کنم، خودم حرف‌هایم را می‌زنم.

وی در خصوص جدایی عابدزاده از کادر فنی پرسپولیس گفت: من کمال احترام را به پیشکسوتان فوتبال می‌گذرم ولی الان فوتبال حرفه‌ای شده است. عابدزاده را دوست دارم و برایش احترام زیادی قائل هستم و میزان علاقه مردم به او را می‌دانم اما باید مربی را در کادر فنی به کار بگیرم که بیشتر به ما کمک کند. من منافع پرسپولیس و آبروی خودم را بیشتر از هرچیزی دوست دارم؛ مطمئن باشید پس از پایان فصل من باید جوابگوی نتایج تیم باشم.

مصاحبه سرمربی اسبق پرسپولیس در تاریخ ۱۶ دی ماه سال ۱۳۸۸ در خبر ورزشی را مشاهده می‌کنید:

علی دایی:  آبرویم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *