فوتبال ایران

عکس| رفتار جنجالی ساپینتو علیه سرمربی پیکان

در ابتدای بازی مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان به رسم ادب تیم میزبان به سمت نیمکت استقلال آمد تا با همتای خود در استقلال خوش و بش کند اما ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال برخورد سردی با هم همکار خود داشت و به نظر می رسد عدم استقبال ریکاردو ساپینتو برای خوش و بش گرم با مجتبی حسینی به اتفاقات دور رفت برمی گشت. بازی در استادیوم آزادی که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال در این بین خیلی تلاش کرد تا این دو را بهم نزدیک کند تا تصاویری که به ثبت می رسد، بهتر ازاین باشد اما به نظر می رسد مربیان خارجی بر خلاف برخی از مربیان ایرانی اهل تظاهر نیستند و کاملا پیداست که ریکاردو ساپینتو اصلا تمایلی به این دیدار نداشت.

با این وجود ریکاردو ساپینتو در جریان بازی هیچ برخوردی با نیمکت تیم پیکان در جریان نداشت. حتی در لحظاتی که مجتبی حسینی شدید الحن به روی ماتا دستیار اول او تاخت کنار خط ایستاد، سکوت اختیار کرد اما در کنفرانس خبری واژه ای بکار برد که موجب شد کمیته انضباطی از خود واکنش نشان دهد و از او بخواهد دفاعیات خود را ظرف مددت ۴۸ ساعت ارایه دهد. مجتبی حسینی هم که در برابر اعتراضات روی ماتا به داور واکنش نشان داد، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر عذرخواهی کرد.

این در حالی است که روی ماتا مدعی شده است او با صدای بلند با شاگردانش صحبت می کرده و اصلا کاری به کادرفنی تیم حریف نداشته و سرمربی تیم حریف نباید به صبحت های وی با استقلالی ها واکنش نشان می داد. به هر صورت این حمله موجب دفاع ریکاردو ساپینتو از هموطنش در کنفرانس خبری شد اما واژه ای که سرمربی پرتغالی در کنفرانس استفاده کرد، برای او گران تمام شد.

عکس| رفتار جنجالی ساپینتو علیه سرمربی پیکان

عکس| رفتار جنجالی ساپینتو علیه سرمربی پیکان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *