فوتبال ایران

عکس | خوشحالی مهاجم آبی پوشان چه معنی داشت؟

استقلال در ورزشگاه آزادی توانست با نتیجه ۲ بر یک گل گهر سیرجان را شکست دهد تا همچنان در کورس مدعیان لیگ برتر قرار گیرد و فاصله اش را با دو تیم پرسپولیس و سپاهان حفظ کند.

اوج کار حساسیت این دیدار پنالتی یامگا بازیکن فرانسوی آبی پوشان بود که در دقیقه ۳+ ۱۰۰ تبدیل به گل پیروزی شد. یامگا بعد این گل شادی جالبی را انجام داد و شادی بین المللی مهاجم منچستریونایتد را تکرار کرد.

مارکوس رشفورد مهاجم شیاطین سرخ با اشاره به ذهنش مساله سلامت روان را برجسته می‌کند. او در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در مورد مسائل ذهنی خود صحبت کرده بود و پس از گلزنی مقابل وستهام در ماه اکتبر به نشریه اسکای گفت: «من گاهی با مسائل ذهنی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنم. فقط مسائل داخل زمین نیستند و مسائل خارج از زمین خیلی تاثیرگذارند. این بزرگترین تفاوت با فصل گذشته است. فصل گذشته در بسیاری از مواقع از نظر ذهنی آماده بازی‌ها نبودم. بنابراین از اتفاقات بدی که پیش آمد سورپرایز نشدم.»

آن گل در برابر چکش‌ها صدمین گل او برای یونایتد بود، و اینکه او چگونه به چنین فرم خوبی رسیده نشان می‌دهد که از مشکلات روحی گذشته است.

این حرکت رشفورد در فوتبال بسیار رواج پیدا کرده و خیلی از ستاره‌ها از او پیروی کردند و جالب است بدانید این نوع خاص از شادی به طرز باورنکردنی، فراتر از فوتبال نیز رفت تا نواک جوکوویچ، فوق‌ستاره تنیس، پس از کسب دهمین قهرمانی اوپن استرالیا و بیست و دومین عنوان گرند اسلم به سر خود اشاره کرد. و جوفرا آرچر، بازیکن تیم ملی کریکت انگلستان و ساسکس، که یکی از هواداران بزرگ منچستریونایتد است، هم در مسابقات ۲۰SAآفریقای جنوبی همین کار را کرد.

حالا امروز شادی گل راشفورد مهاجم منچستر را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم و ستاره فرانسوی استقلال نیز نشان داد جدا از جنجال و حاشیه به سلامت ذهن می اندیشد.

عکس | شادی گل بین المللی ستاره استقلال/ خوشحالی مهاجم آبی پوشان چه معنی داشت؟/ پای ستاره منچستر به بازی استقلال باز شد

عکس | شادی گل بین المللی ستاره استقلال/ خوشحالی مهاجم آبی پوشان چه معنی داشت؟/ پای ستاره منچستر به بازی استقلال باز شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *