فوتبال ایران

عکس | خروج لژیونر استقلالی از لیست هال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اللهیار صیادمنش پس از حضور در چهار هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ انگلیس، بخاطر آسیب دیدگی شدید حدود چهار ماه و نیم از میادین دور بود و حتی جام جهانی را هم از دست داد، اما بازگشت او به میادین هم خیلی طولانی نبود و این ستاره ایرانی دوباره با مصدومیت مواجه شده است.

مهاجم ایرانی هال سیتی که در مسابقه هفته بیست و چهارم چمپیونشیپ انگلیس مقابل بلکپول دوباره به زمین آمد و به‌عنوان یار جانشین به کار گرفته شد، در حضور کوتاه مدت خود در بازی توانست مثمر ثمر ظاهر شود و روی تک‌گل تساوی‌بخش تیمش موثر باشد و با همین عملکرد به ترکیب برگردد.

اللهیار صیادمنش در دو مسابقه اخیرشان در چمپیونشیپ انگلیس مقابل بیرمنگام و ویگان در ترکیب ابتدایی هال سیتی قرار گرفت ولی در بازی هفته قبل فقط یک نیمه در زمین بود و بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان مسابقه به کارش ادامه دهد.

صیادمنش در دیدار گذشته هال سیتی مقابل ویگان پس از اینکه یک پاس گل داد، در صحنه گل دچار آسیب دیدگی شد و بخاطر تشدید مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانست به بازی ادامه دهد و در شروع نیمه دوم تعویض شد و امروز هم که تیمش در جام حذفی انگلیس مسابقه دارد، در لیست بازی دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال هال سیتی از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه MKM مقابل تیم فولام قرار می‌گیرد و یکی از مسابقات مرحله سوم جام حذفی انگلیس را برگزار می‌کند که در این دیدار اللهیار صیادمنش به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارد.

1789117

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *