فوتبال ایران

عکس | تبریک به شهریار، بدون ناراحتی!

گل اول سپاهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل سایپا در شرایطی به ثمر رسید که پاس در عرض آلویس کامسوبا برای محمد علی‌نژاد فرستاده شده بود، اما شهریار مغانلو با فرصت‌طلبی و فرار از بین مدافعان حریف توپی که در حال حرکت بود را تبدیل به گل کرد و طلایی‌پوشان را پیش انداخت.

محمد علی‌نژاد که نیم‌فصل موفق و فراتر از انتظاری در سپاهان سپری کرد و در دیدارهای اخیرشان ازجمله بازی با صنعت نفت و مس کرمان گلزنی کرده بود، این شانس را داشت در جدال جام حذفی برابر سایپا هم برای دومین مسابقه پیاپی گل بزند که شهریار مغانلو جلوتر از او، پاس ارسالی را تبدیل به گل کرد.

علی‌نژاد که در جوانی تجربه بازی در سایپا را داشته و با انگیزه خاصی مقابل این تیم قرار گرفته بود، علی‌رغم نمایش پرتلاش و موثر فرصت گلزنی دیگری به دست نیاورد که البته در کنار آن، با پاس‌ها و موقعیت‌سازی‌های خود موثر ظاهر شده و مثل همیشه جزو مهره‌های کلیدی تیمش در روز صعود بود.

با وجود اینکه مغانلو فرصت زدن گل اول سپاهان را از علی‌نژاد گرفت و توپ را وارد دروازه سایپا کرد، اما شماره ۸۱ سپاهان بدون ناراحتی اولین بازیکنی بود که مهاجم گلزن و هم‌تیمی‌اش را در آغوش گرفت و به او تبریک گفت.

1790618

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *