فوتبال ایران

علیپور – پرسپولیس، فعلاً منتفی شد!

علیپور – پرسپولیس، فعلاً منتفی شد!

این روزها مهم ترین دغدغه سرمربی پرسپولیس پیدا کردن یک مهاجم ششدانگ برای خط حمله صدرنشین لیگ برتر است.

در خبرها آمده بود؛ با توجه به ماجرای جدایی لوکادیا از جمع قرمزها مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پرتغال به یکی از گزینه‌های کادر فنی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد.

در حالی که مدیران پرسپولیس این روزها و بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، سعی در راضی کردن عیسی آل ‌کثیر برای عقد قرارداد جدید با پرسپولیس دارند اما آنچه مشخص است یحیی برای قهرمانی در لیگ برتر به مهاجم گلزن، آماده‌تری نسبت به آل‌کثیر نیاز دارد تا بتواند در ترکیب تیمش جای لوکادیا را پرکند.

از علی علیپور به عنوان گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس نام برده می‌شود. بازیکنی که در حال حاضر عضو تیم ژیل ویسنته پرتغال است. اینکه او بخواهد بازی در اروپا و همچنین دستمزد یورویی را با بازی در لیگ برتر عوض کند، اتفاق عجیبی است اما امروز یکی از رسانه‌ها مدعی شد شرایط مالی نه‌چندان خوب این بازیکن در تیم پرتغالی باعث شده که او مشکلی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشته باشد چرا که دستمزد او در ژیل ویسنته خیلی کمتر از دستمزد برخی بازیکنان پرسپولیس است.

برهمین اساس مهرداد خانبان آنالیزور تیم پرسپولیس با خود علی علیپور تماس گرفت تا نظرش را درخصوص بازگشت به تیم سابقش جویا شود.

شنیدیم آقای گل سابق فوتبال ایران ضمن تشکر از یحیی گل محمدی و آنالیزورش، عنوان کرده که با ژیل ویسنته قرارداد داشته و قادر به جدایی نیست.

علی علیپور عنوان کرده که هرچند در نیم فصل زمستانی نمی تواند از ژیل ویسنته جدا شود اما این احتمال وجود دارد در پایان فصل جاری لیگ پرتغال بتواند رضایتنامه اش را از ژیل ویسنته گرفته و پرسپولیسی شود.

بنابراین به نظر می رسد بازگشت علی علیپور به پرسپولیس حداقل تا پایان فصل جاری امکان پذیر نیست و یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها باید تا اتمام لیگ برتر پرتغال صبوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *