فوتبال ایران

عامل باخت استقلال رفتار ساپینتو بود!

استقلال شب گذشته در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

یکی از اتفاقات مهم این دیدار اخراج ریکاردو ساپینتو پس از گل اول استقلال بود. اتفاقی که در این فصل بارها رخ داد و سرمربی پرتغالی در چند دیدار تیمش از کنار زمین اخراج شده بود.

کاربران  در مورد رفتار کنار زمین ساپینتو نظرات خود را برای ما نوشتند که در زیر برخی از آنها را می‌خوانیم؛

علی: عامل باخت استقلال همین رفتارهای ساپینتو بود

محمدرضا: رفتارش بعد گل آبروریزی واسه استقلال بود

احسان: به نظر من شخصیت یک مربی برای تیمی بزرگ مثل استقلال رو نشون نداد. تیم پرسپولیس واقعا خیلی بهتر بازی کرد و حقش برد رود تبریک به تمامی پرسپولیسی های عزیز و دوس داشتنی

منصور: ساپیتنو بسیار غیرحرفه ای دور از شان یک مربی کاربلد است.حرکاتش باعث تحریک هوادارها شد و بازی زببا رو تبدیل کرد به جنجال.

احسان: وقتی پول زیادی میریزی تو حلق یکی اینطوری باید بشه. مردم دارن زجر میکشن بعد این دیوانه اینطوری میکرد. جواب این همه توهین به مردم بزرگ ایران ر. باید با جریمه کردن بده. فرهاد مجیدی فک کنم یک سوم این هم پول نگرفت ولی قهرامان شد واقعا باید تاسف خورد به حال کشور که اینطور ادم هایی رو میارن از کدوم….؟

سورنا: خدایی من هنوز نفهمیدم بعد زدن گل تساوی در آخرین ثانیه ها و پذیرش گل شون چرا اینقدر عصبی بود؟؟؟ مکه داور گل رو مردود کرده بود!!!!

پرسپولیسی: رفتارهای این سرمربی نشات گرفته از شخصیتش هستش ،دستیاران و بازیکنان استقلال هم شخصیتشان رو به نمایش گذاشتن و استقلال هم بازی رو باخت و هم اخلاق رو ،واقعا برای این باشگاه متاسفم .

جاسم: مربی بی ادب و نزاکتی که توسط چند مدیر نالایق به فوتبال ایران وارد شده ، بنظر فهمیده وزارت ورزش-فدراسیون-کمیته انظباطی و….هیچی نیستند و حالی شون نیست صدا و سیما هم با هدف جذب مخاطب صحنه های زشت رو کاملا سانسور نکرد

عرفان: اتفاقا من برعکس بقیه، رفتاراش رو اونقدر بد نمیبینم… این یعنی نتایج استقلال واسش مهمه و نسبت بهش تعصب و هیجان داره.که انقدر برون‌گراست..پس چی؟! مثل بعضی از مربیان خارجی باشه که میان بی تفاوت فقط پولشون میگیرن میرن باشه، خوبه؟!؟!؟!؟؟؟؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *