فوتبال ایران

شکایت‌های جدید باشگاه استقلال از راه رسید

در روزهای حساس فصل نقل و انتقالات زمستانی فشار زیادی از سوی هواداران استقلال به ویژه صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی به علی فتح الله زاده و تیم مدیریتی‌اش وارد می‌شد.

پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باعث شده بود فتح‌الله‌زاده و همکارانش در کادر مدیریتی باشگاه در تکاپو باشند تا زمان پرداخت بدهی ها، بتوانند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کرده و در نهایت بازیکن جذب کند. اما عدم یارگیری و مشکلات عدیده مالی باعث شد تا سوژه در اختیار برخی صفحات مجازی استقلالی قرار بگیرد تا فتح‌الله‌زاده را آماج حملات خود قرار بدهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه ترین اظهاراتش در این باره می‌گوید علیه دو صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی شکایت صورت گرفته و یکی از آنها در حال حاضر فراری است.

فتح الله زاده رسما در تلویزیون اعلام کرد که حکم جلب دستگیری یکی از ادمین های صفحات مجازی را گرفته و به زودی این فرد یا گروه توسط پلیس فتا دستگیر خواهند.

لازم به ذکر است؛ به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال در ارتباط با این قبیل مسائل کوتاه نمی‌آید و جدال تازه ای بین باشگاه و بخشی از هواداران این باشگاه در حال رقم خوردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *