فوتبال جهان

شهادت دردسر ساز علیه دنی آلوز!

دنی آلوز چهار ماه است که پشت میله های زندان قرار دارد و قاضی درخواست آزادی موقت او را نیز رد کرده است. پس از اینکه اخیرا اظهارات این زن جوان توسط یک رسانه اسپانیایی منتشر شد حالا شاهد انتشار شهادت یکی از بستگان نزدیک این زن هستیم که در شب حادثه کنار او بود.

این فرد در مورد اتفاقاتی که به این جنجال بزرگ انجامید گفت: “آنها کنار هم حضور داشتند و مشکل خاصی وجود نداشت. او به من گفت که اصرار دارد پیش آلوز برود و این کار را داوطلبانه انجام داد. او فکر می کرد که قرار است باهم صحبت کنند. من به او گفتم که برو و ماجرا را تمام کن. بعد از اینکه 15-20 دقیقه گذشت اول دنی آلوز برگشت بعد که دختر جوان آمد دیدم که چهره اش درهم و آشفته است دنی آلوز خیلی به او آسیب زده است.”

آشنای نزدیک شاکی آلوز همچنین مدعی شد دختر جوان ابتدا می ترسید از آلوز شکایت کند چون او یک فرد مشهور است و احتمال اینکه کسی حرف دختر را باور می کرد خیلی کم بود. به ما گفتند که باید شکایت کنید و او ابتدا گفت که نمی خواهد این کار را بکند. به گزارش مارکا این ادعاهای جدید می تواند کلید حل موضوعی باشد که شاید نتیجه نهایی آن کاملا به ضرر ستاره فوتبال برزیل باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *