اخباراخبار کسب و کارها

شمارش معکوس تا شروع جادویی المپیک 2020 توکیو

 

 

مل اند موژ

  

شمارش معکوس تا شروع جادویی المپیک 2020 توکیو

این روزها تمام مردم جهان به خصوص ورزش دوستان برای شروع مهم‌ترین رویداد ورزشی سال لحظه‌شماری می‌کنند، رویدادی که به دلیل همه‌گیری کرونا بیشتر از همیشه در انتظار شروع آن بوده‌اند. یک سال تاخیر نه تنها از شور و اشتیاق ورزشکاران و هواداران آن‌ها کم نکرده بلکه انگیزه‌ی بیشتری برای پیروزی به آن‌ها داده است.

المپیک نه تنها میدان مسابقه و کسب مدال و پیروزی است، بلکه عرصه‌ای برای نمایش فرهنگ و هنر کشورهای حاضر در آن نیز است. تکاپوی و شوق المپیک ماه‌ها پیش از شروع مسابقات آغاز می‌شود، از تمرین‌های سخت و پرفشار ورزشکاران گرفته تا لباسی که به تن می‌کنند، همگی توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند.

کشورهای حاضر در المپیک سعی دارند تا در طول بازی‌های المپیک، یعنی از لحظه‌ی ورود تا زمان مسابقات و دریافت مدال در بهترین و آماده‌ترین حالت خود باشند، به این منظور یکی از مواردی که حساسیت زیادی روی آن وجود دارد لباس کاروان المپیک است.

لباس رسمی کاروان ورزشی هر کشور در میادین مهم بین المللی مانند المپیک همواره نمادی از هویت و ارزش‌های آن‌ها است.

طراحان زیادی از هر کشور برای ارائه‌ی بهترین مدل به ورزشکاران خود تلاش می‌کنند و در نهایت بهترین طرح افتخار آماده‌سازی لباس المپیک را به دست خواهد آورد.

برای المپیک 2020 توکیو بیش از 100 طرح متفاوت از سوی طراحان مختلف به دبیرخانه شورای عالی مد و لباس در وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال شده تا در نهایت مدل پیشنهادی مل اند موژ به عنوان طرح برگزیده انتخاب و نهایی شده است.

لباس ورزشکاران المپیک در 3 دسته مختلف طراحی شده است:

  • لباس رسمی جهت ورود به دهکده المپیک و افتتاحیه
  • لباس تخصصی مسابقه
  • لباس ورزشی تمرین و سکو هماهنگ با تمام اعضای تیم

برند مل اند موژ مسئول طراحی و تولید لباس‌های ورزشی تمرین و سکوی ورزشکاران و اعضای تیم آن‌ها است. این برند از ابتدای اردیبهشت 1400 اقدام به طراحی و تولید پکیج‌های المپیک ورزشکاران کرده است.

هر ورزشکار پیش از اعزام یک پکیج شخصی‌سازی شده اختصاصی دریافت می‌کند. این پکیج شامل تمامی لوازم و البسه‌ای است که ورزشکاران در طول مسابقات به ‌آن نیاز پیدا خواهند کرد. محتوایات این پکیج شامل: سوئيشرت و شلوار طراحى شده براى سكو، پولوشرت، تى‌شرت، شلوارك، بادگير، گرم‌کن، تاپ و لگ برای بانوان، كوله پشتى، ساك ورزشى، جواراب، كفش، کلاه حجاب، دمپایی و … است.

در طراحی این لباس‌ها نکات بسیار زیادی از جهات مختلف زیبایی شناختی و کاربردی در نظر گرفته شده است. از جمله مهمترین نکاتی که در زمان طراحی و تولید این ست‌ها مد نظر طراحان قرار گرفته، المان‌های فرهنگی و ارزشی است.

رنگ فیروزه‌ای به کار رفته در این ست‌ها نشانی از نمادهای سنتی و فرهنگی ایرانیان دارد. فيروزه‌ای، رنگي با‌ ارزش‌های مثبت نشانه‌شناختي نزد ايرانيان است، رنگی اصیل که در بسیاری از آثار و صنایع هنری از دیرباز نمود داشته و دارد. این رنگ نمادی از صداقت، ذکاوت، تعهد و اعتماد به نفس است.

همچنین رنگ سفید به کار رفته در این ست‌های نمادی از آزادی و صلح است.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری این لباس‌ها، در طراحی و جنس آن‌‎ها به تنفس پذيرى محصولات به دليل شرجى بودن هواى ژاپن و همچنین اندام ورزشکاران دقت شده است.

در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مخاطبان و تمامی ورزش‌دوستان برند مل اند موژ امکان خرید این محصولات را برای عموم مردم فراهم کرده است، علاقه‌مندان می‌توانند ست‌های المپیک مل اند موژ را از شعب رسمی به صورت حضوری و یا سایت مل اند موژ و همچنین وب‌سایت دیجیکالا به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

فروشگاه اینترنتی مل اند موژ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *