فوتبال ایران

شعار هواداران پرسپولیس علیه گلر استقلالی!

محسن فروزان که سابقه بازی در تیم استقلال را دارد پیش از دیدار حذفی با پرسپولیس، مصاحبه طعنه آمیزی انجام داد.

محسن فروزان درباره افت گل گهر گفت: مگر همه تیم‌ها دچار افت نمی‌شوند؟ همین پرسپولیس که این هفته به صدر جدول برگشت، مگر تا رده سوم پایین نیامد یا مگر سپاهان دچار این شرایط نشد؟ هیچ تیم فوتبالی به‌ویژه در ایران نمی‌تواند همیشه ببرد و همه جام‌ها را بگیرد؛ مگر این‌که استثنائی اتفاق بیفتد. در جام حذفی هم نشان می‌دهیم همان تیم باکیفیتی هستیم که تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال شده و می‌تواند برابر هر تیمی به برد برسد. البته اگر دوباره پنالتی تکرار نشود!

وی ادامه داد: چشمم ترسیده! من دو سال قبل همراه با فولاد توانستم در بازی بزرگ با استقلال پنالتی بگیرم و تا فینال برسیم و به قهرمانی برسیم؛ ولی در بازی با هوادار اتفاقی افتاد که حتی کارشناسان هم نظر آن کمک‌داور را تایید نکردند. البته اگر امکاناتش بود، می‌خواستم برای بازی با پرسپولیس VAR بخرم که اگر پنالتی گرفتم، تایید شود و تیمم ضربه نخورد (با خنده). همه تیم ما تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا در طول بازی برنده شویم؛ اما پنالتی هم خیلی خوب است و هیجان زیادی برای تیم‌ها و مهم‌تر هواداران فوتبال دارد. خدا کند بازی به پنالتی برود و البته پنالتی‌ها در نبود VAR بهتر دیده شود تا حق هیچ تیمی، حتی پرسپولیس تضییع نشود.

همین مصاحبه و طعنه زدن به پرسپولیس آن هم قبل دیدار حذفی برابر سرخپوشان تهرانی سبب آن شد که تماشاگران این تیم از خجالت محسن فروزان در آیند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *