فوتبال ایران

سپاهان و پرسپولیس را باید با تیم‌های اروپایی مقایسه کرد

سرژی سماک بعد از شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: تشکر می‌کنم از تمامی دست اندرکاران باشگاه سپاهان بابت برگزاری این دیدار و به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما در نیمه اول به بازی عادت نکرده بودند اما در نیمه دوم خودشان را بهتر نشان دادند و جو فوق العاده ای بخاطر حضور تماشاگران در ورزشگاه ایجاد شده بود.

وی درمورد اینکه اگر سپاهان در لیگ روسیه باشد می‌تواند صدرنشین باشد، گفت: برای صدر داشتن یک مقدار سخت است اما تیم خوبی است که می‌تواند جایگاه خوبی داشته باشد.

سرمربی زنیت در مورد اینکه اگر بخواهید بازیکنی از تیم سپاهان انتخاب کنید کدام بازیکن خواهد بود، اظهار داشت: خیلی وضعیت بازیکنان را نمی‌دانم اما از آنجاییکه بازیکنان سپاهان اکثرشان عضو تیم ملی هستند بازی با کیفیتی ارایه کردند و می توانستیم تعداد زیادی از آنها را انتخاب کنیم.

سرمربی زنیت در مورد جو ورزشگاه و همچنین ناهماهنگی بازیکنان این تیم، گفت: جو عالی در ورزشگاه بود اما اینکه هماهنگی بین بازیکنانم نبود موافقم اما نتوانستند سریع و رو به جلو حرکت کنند.

وی در مورد اینکه باشگاه سپاهان یکی از برترین باشگاه های کشور ایران است، عنوان کرد: اعتقاد دارم باشگاه‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس را با تیم‌های دیگر اروپایی مقایسه کرد. متشکرم و موفق باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *