فوتبال ایران

سلطانی‌فر پرسپولیسی است و فوتبال ایران را بیچاره می‌کند

علی جباری در گفت‌وگویی اظهار داشت: زبانم مو در آورده بود از بس گفتم این سلطانی فر فوتبال ایران را بیچاره می کند، الان هم مشخص است بخش زیادی از مشکلات فوتبال ما مختص او است. همین مشکلاتی هم که استقلال دارد منشا آن شخص سلطانی فر است. او وقتی دید استقلال خوب نتیجه می گیرد کاری کرد که استراماچونی برود. یک ماه حقوق استرا را ندادند تا این بلا سر استقلال بیاید. آقای سلطانی فر یک پرسپولیسی دو آتیشه بود و نمی خواست استقلال قهرمان شود، به همین دلیل از قصد کاری کرد تا استرا برود.

وی در ادامه افزود: در سال‌های اخیر هم هر مدیری آمد تلاشی برای پرداخت طلب استراماچونی نکرد. چرا وقتی می شد با ۶ میلیارد طلب استرا را پرداخت کرد، کار را به جایی کشاندند تا امروز ۱۰۰ میلیارد به استرا بدهند؟ باید مدیران سابق استقلال هم الان پاسخگو باشند که چرا طلب استرا را پرداخت نکردند؟

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: حدود ۵۰۰، ۶۰۰ میلیارد فصل قبل به حساب باشگاه استقلال آمده اگر پرداخت نکردن طلب استرا در آن موقع خیانت و کم کاری نبوده، پس چه چیزی بوده؟ من تعحب می کنم که چرا آجورلو مورد مواخذه قرار نمی گیرد که چطور با وجود این مبلغ زیاد و برداشت از پول بورس، طلب استرا را نداده بوده و حتی دریافتی بازیکنان هم کم بوده است؟ به هر حال شرایط الان استقلال هم نگران کننده است و امیدوارم قبل از این که فاجعه دیگری در راه باشد، فکری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *