فوتبال ایران

ستاره ملی پوش استقلال در آستانه جدایی

بدون شک محمد محبی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بوده است. بازیکنی که با قراردادی قرضی از سانتاکلارا به جمع آبی های پایتخت اضافه شد و با به ثمر رساندن ۸ گل و دادن ۳ پاس گل، جزو مهره های کلیدی تیم ساپینتو بوده است.

اما نکته ای که باعث نگرانی هواداران استقلال شده، بحث قرارداد محبی و این تیم است. آبی ها در تابستان موفق شدند که وینگر بوشهری را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرند و چنانچه در پایان فصل مبلغی را نیز به حساب سانتاکلارا واریز می کردند، این قرارداد دائمی می شد.

اما مدیریت استقلال در این مدت حتی موفق نشد مبلغ اقساط قرارداد قرضی را بپردازد و تیم پرتغالی نیز از آبی ها به AFC شکایت کرده و این مسئله کار استقلال را برای حفظ محمد محبی در فصل بعد سخت کرده است.

چند روز پیش نیز شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت سقوط سانتاکلارا به دسته اول لیگ پرتغال، محبی می تواند قراردادش را با این تیم فسخ کند. آنها اکنون در قعر جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارند و تقریبا سقوطشان قطعی به نظر می رسد. همین مسئله باعث شد تا هواداران استقلال امیدوار باشند که با سقوط سانتاکلارا به دست پایین تر، محبی بتواند بدون مشکل خاصی، فصل بعد را نیز در این تیم توپ بزند اما این بازیکن روز گذشته آبی ها را ناامید کرد.

محبی در پایان دیدار روز گذشته برابر هوادار و در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در صورت سقوط سانتاکلارا او می تواند قراردادش را با تیم پرتغالی فسخ کند؟ که وینگر بوشهری این ادعا را رد کرد تا بدین ترتیب مدیران استقلال باید به دنبال راهکار جدیدی جهت حفظ محبی برای فصل بعد باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *