اخبار کسب و کارها

سایت آلا با چه هدفی تمام دروس دانش آموزان را به صورت رایگان آموزش میدهد؟

با شروع سال تحصیلی جدید آن هم در زمانی که هنوز ویروس کرونا قدرت نمایی میکند و باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شده است موجب ایجاد چالش ها و مشکلات متعددی هم برای دانش آموزان وخانواده هایشان و هم برای مدارس و دبیران شده است چرا که با توجه به آموزش غیر حضوری، بسیاری از دانش آموزان آنطور که باید مطالب درسی را فرا نمیگرند و همینطور فرصت رفع اشکال نیز برایشان فراهم نمیشود و علاوه بر این بسیاری از دبیران با توجه به ارتباط از راه دور و نداشتن ارتباط چشمی با دانش آموزان نمیتوانند آن طور که باید از ایرادات دانش آموزان اطلاع یابند و مفاهیم درسی را به خوبی آموزش دهند.

متاسفانه در چنین شرایطی تعداد زیادی از دانش آموزان برای یادگیری دروس خود از معلمان خصوصی کمک میگیرند و اما بسیاری از دانش آموزان نیز شرایط استفاده از معلم خصوصی را ندارند، حال با این تفاسیر در چنین شرایطی چطور باید به دانش آموزان کمک کرد تا بتوانند مطالب درسی را به خوبی یاد بگیرند؟

سایت آلا همراه همیشگی دانش آموزان

سایت آلا را که حتما میشناسید؟

اینطور بگویم کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که در 5 سال گذشته در ایران محصل بوده و برای یکبار هم که شده از آموزش های سایت آلا استفاده نکرده باشد. مجموعه آلا در سال 1392 با همکاری جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف به منظور اجرای عدالت آموزشی در کشور شروع به فعالیت عام المنفعه در زمینه آموزش دروس کرده است و در سال 1400 خانواده دانش آموزی آلا به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است.

آموزش رایگان دروس در سایت آلا

آلایی ها در حال حاضر از پایه متوسطه اول تا متوسطه دوم و کنکور را تحت حمایت و پشتیبانی خود قرار داده اند و تمام دروس متوسطه اول و دوم توسط دبیران به نام و با سابقه موفق در زمینه آموزش در سایت آلا تدریس شده است. همچنین برای بسیاری از دورس جزواتی در قالب فایل های دانلودی PDF در نظر گرفته شده است.

چگونه از سایت آلا استفاده کنیم؟

به راحتی!

کافی است در مرورگر اینترنت خود نام سایت آلا را جستجو کرده و وارد این سایت (alaatv.com) شوید و بر اساس پایه تحصیلی و درس مورد نظر آموزش مربوطه را انتخاب کنید و با خیال راحت بارها و بارها آن را مشاهده کنید تا به طور کامل ملکه ذهنتان شود.

چرا بعضی از آموزش های سایت آلا رایگان نیست؟

مجموعه آلا برای اجرای عدالت آموزشی در سراسر ایران و همینطور کشورهای همسایه تلاش میکند. در حال حاضر تعداد افراد شاغل در مجموع آلا بیش از 100 نفر است و هزینه های نگهداری سایت، توسعه خدمات و تولید محتوای آموزشی با کیفیت و رایگان بسیار زیاد است و تا امروز بخشی از هزینه های مجموعه آلا توسط دانش آموزان در قالب کمک های مالی به آلا برای توسعه عدالت اموزشی انجام شده است اما برای ادامه فعالیت های سایت آلا این مجموعه دوره های آموزشی ویژه ای را تدارک دیده که اغلب این دوره ها برای داوطلبان و دانش آموزان کنکوری است و با توجه به توضیحات مدیر آلاء درآمدی که از محل فروش محصولات آموزشی کسب خواهد شد صرفا جهت هزینه های جاری مجموعه و توسعه خدمات خواهد بود و بر اساس همین تعهد گروه الا در سال 1399 پلتفرم آزمون آنلاین آلاء را راه اندازی کرد و زین پس این امکان برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور فراهم شدکه بتوانند به صورت آنلاین در کنکورهای آزمایشی شرکت کنند.

سه آ

سه آ یا همان آزمون آنلاین آلا بستری برای برگزاری آزمون های آزمایشی است و تا کنکون بیش از 4 مرحله کنکور ازمایشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سه آ برگزار شده است. سطح سوالات سه آ مشابه کنکور در نظر گرفته شده و پس از پایان آزمون برای هر کاربر کارنامه ای اختصاصی تولید میشود که در آن تراز و رتبه در منطقه و کشور محاسبه شده است. ضمنا پس از برگزاری هر آزمون پاسخنامه ویدیویی در سایت آلا منتشر میشود که دبیران تست های مطرح شده در هر آزمون را برای دانش آموزان حل و تفسیر میکنند و تمام نکات کنکوری آن را نیز به داوطلبان گوشزد میکنند.

آلاخونه

آلاخونه در سایت آلا محفلی گرم و دوست داشتنی برای دانش آموزان است چرا که در آلاخونه میتوانند به راحتی با دوستان دانش آموز خود در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و در خصوص موضوعات درسی به بحت و تبادل نظر بپردازند و همچنین جزوات خود را به اشتراک با دیگر دوستانشان بگذارند و آلا را در راستای اجرای عدالت آموزشی یاری کنند البته در آلاخونه کاربران بسیار فعال هستند و علاوه بر موضوعات درسی در بحث های آزاد نیز با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر دارند.

کلاس کنکور آلا

دوره کلاس کنکور آلا که یک محصول آموزشی برای صفر تا صد کنکور است با نام راه ابریشم به دانش آموزان ارائه شده است. کلاس کنکور راه ابریشم آلا برای موفقیت صد در صدی داوطلبان کنکور برنامه ریزی و تولید شده که بر اساس مصاحبه های انجام شده با نفرات برتر کنکور سراسری سال گذشته کلاس کنکور راه ابریشم سایت آلا بهترین منبع آموزشی برای کنکور معرفی شد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه ویژگی های کلاس کنکور راه ابریشم را به شما بگوییم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آموزش جامع و مفهومی تمام دروس از پایه دهم تا پایه دوازدهم
  • تهیه بیش از 100 ساعت ویدیو آموزشی با کیفیت و فوق پیشرفته برای دروس اختصاصی
  • حل بیش از 3000 تست کنکور به همراه تدریس نکات
  • جزوات کامل هر دبیر برای هر درس با طراحی های زیبا و کاربردی
  • برنامه مطالعاتی کنکور قابل اجرا و منعطف با بودجه بندی آزمون های آزمایشی
  • مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای موفقیت هر چه بیشتر در کنکور
  • دوره های جمع بندی چندگانه در طول دوران آمادگی برای کنکور
  • شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر سه آ (آزمون آنلاین آلا)
  • توصیه شده توسط نفرات برتر کنکور سراسری 1400
  • استفاده و دسترسی همیشگی و نامحدود به آموزش های راه ابریشم

با توجه به موارد بالا برای موفقیت در کنکور با سایت آلا دیگر نگران نباشید.

 

یک دیدگاه

  1. خیلی مطلب مفیدی بود . ممنونم . من هم سال کنکور از این سایت بهره مند شدم که آموزشاشون خوب بود . در رابطه با پولی بودن بعضی از آموزشا یکی از کارکنان خود آلا خیلی قبل اینجور توضیح داده بودن که شما مثلا فرض کنید یک بیمارستان میزنید و افراد رو به صورت رایگان مداوا میکنید ولی برای امرار معاش خودتون هم عمل زیبایی رو انجام میدید که بتونید پول دربیارید . اگر اشتباه نکنم آقای شامیزاده بودن . فیلمش هم تو کانال آلا موجود هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *