فوتبال ایران

رکورد جالب حریف استقلال مقابل بزرگان لیگ

تیم فوتبال پیکان اگرچه در نیمه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، اما شاگردان جوان مجتبی حسینی نشان داده‌اند مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنند و نتیجه می‌گیرند.

پیکان در فصل جاری لیگ برتر مقابل سپاهان، پرسپولیس و استقلال بازنده نشده تا یک رکورد جالب را به نام خود ثبت کند. خودروسازان در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل استقلال را متوقف کردند. آنها در هفته سیزدهم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند و در هفته چهاردهم با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان به برتری رسیدند.

مجتبی حسینی و شاگردانش فصل گذشته نیز استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده بودند و در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان پیروز شده بودند.

با این تفاسیر می‌توان این‌طور گفت که پیکان مقابل مدعیان قهرمانی تیمی قدرتمند است که برای کسب امتیاز تلاش می‌کند. اینکه آنها در فصل جاری مقابل سه مدعی قهرمانی بازنده نبوده و 5 امتیاز از پرسپولیس، استقلال و سپاهان کسب کردند، نشان از عملکرد فوق‌العاده‌شان در بازی‌های بزرگ است.

بی‌شک پیکان، که لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر را نیز یدک می‌کشد، امیدوار است در بازی عصر یکشنبه مقابل استقلال نیز رکورد نباختن به مدعیان را حفظ کند و با دست پر زمین را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *