رژیم های غذاییسلامت

رژیم غذایی برای داشتن موهای سالم

رژیم غذایی برای داشتن موهای سالم ، آنچه را که به دهان می‌گذارید بیشتر سلامت مو هایتان را تضمین می‌کند تا محصولات بهداشتی گران قیمت مو(dot).  اگرچه گردو حاوی مقدار کمی سلنیوم است. اما در افرادی که دچار کمبود این ماده معدنی هستند و دچار ریزش مو می‌شوند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

رژیم غذایی برای داشتن موهای سالم

پروتئین، روی و امگا ۶ موجود در دانه کدو تنبل باعث رشد مو می‌شود. اگر موهایتان حالت خود را از دست داده، شروع به خوردن خوراکی‌هایی مانند سیب زمینی شیرین کنید. چون سرشار از بتاکاروتن است و بدن آن را به « ویتامین آ » تبدیل می‌کند.

رژیم غذایی برای داشتن موهای سالم

در واقع هر سلول از بدن بدون مقدار کافی « ویتامین آ » نمی‌تواند وظایفش را بدرستی انجام دهد. « ویتامین آ » به محافظت و تولید روغن‌هایی که پوست سر شما را تقویت می‌کنند کمک می‌کند و کمبود آن می‌تواند باعث خارش و شوره سر شود.

تخم مرغ با پروتئین بالا، روی، سلنیوم، گوگرد و آهن، یک ماده معجزه آسا برای موهای شماست. همچنین به سلولها کم می‌کند تا به فولیکولهای مو، اکسیژن برسانند.

اسفناج همراه با سایر سبزیجات تیره رنگ دیگر حاوی آهن، بتاکاروتن، فولات و «ویتامین ث» است و به حفظ فولیکول‌های سالم مو و تولید روغن‌های پوست سر کمک می‌کند.

غذا خوردن در بشقاب قرمز معجزه میکند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *