فوتبال ایران

روس‌ها به دنبال تکرار بازی دوستانه با ایران

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در تاریخ سوم فروردین در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند، دیداری که با تساوی یک – یک پایان یافت اما حالا رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خبر می‌دهد که این فدراسیون تمایل دارد تا یک بازی دوستانه دیگر با ایران این بار به میزبانی این کشور برگزار کنند.

الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در گفت‌وگو با سایت روسی «اسپورت اکسپرس» گفت: ما یک بازی دوستانه با ایران در تهران انجام دادیم و – با فدراسیون فوتبال ایران – در مورد امکان برگزاری بازی برگشت در روسیه گفت‌وگو کردیم. فدراسیون فوتبال روسیه علاقه‌مند به برگزاری چنین مسابقه‌ای در سال جاری یا سال آینده است. برای برگزاری چنین دیدار دوستانه‌ای لازم است که برنامه‌های طرف ایرانی با ما منطبق باشد، به همین منظور ما به تقویم نگاه خواهیم کرد.

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران تاکنون سه بار به مصاف هم رفته‌اند که در اولین تقابل در سال 2011، ایران در یک بازی دوستانه با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دیدار دوم دو تیم در سال 2017 هم با تساوی یک – یک به پایان رسید. دیدار سوم هم در تاریخ سوم فروردین با تساوی یک – یک همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *