فوتبال ایران

رد پیشنهاد استقلال به ستاره لیگ برتری

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، با هانسل زاپاتا، بازیکن کلمبیایی آلومینیوم، در جریان دیدار دور برگشت دو تیم که در اراک برگزار شد، شایعاتی مبنی بر تمایل وی برای جذب این مهاجم خارجی به وجود آورد که هنوز تایید یا رد نشده و گمانه‌زنی در این خصوص همچنان وجود دارد.

در شرایطی که هانسل زاپاتا یک فصل دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارد و این باشگاه تاکید می‌کند به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل کرده و راه هیچ‌گونه فسخ یک‌طرفه برای این بازیکن نگذاشته، اما بعید نیست مهاجم کلمبیایی فصل آینده در یک تیم دیگر در داخل یا خارج از ایران به میدان برود.

زاپاتا در فصل اخیر لیگ برتر سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و پس از پایان این رقابت‌ها ایران را ترک کرد و به کلمبیا رفت، اما در این شرایط شایعاتی پیرامون جدایی او از جمع اراکی‌ها مطرح شده که ممکن است به واقعیت تبدیل شود و با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه، این بازیکن تیم دیگری را انتخاب کند.

با وجود این، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از سوی استقلال یا سایر تیم‌های داخلی یا خارجی به دست باشگاه آلومینیوم اراک نرسیده و در صورت ادامه داشتن چنین اتفاقی، زاپاتا باید یک فصل دیگر به کارش در این تیم ادامه بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *