فوتبال ایران

دو دلیل اصلی حذف استقلال از آسیا؛ اشتباه باورنکردنی مدیریت آبی‌ها

از روز گذشته که زارعی رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد 6 باشگاه ایرانی بعد از بررسی‌ها این مجوز را دریافت می‌کنند و استقلال فاقد شرایط لازم است، در فضای هواداری جو سنگینی علیه فدراسیون‌نشینان پیش آمده است.

تعداد کثیری از طرفداران استقلال بر این باورند که موضوع مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس باید تیم سرخ‌پوش را هم از آسیا حذف می‌کرد. این در حالی است که مدیران فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارند.

در چنین شرایطی امروز حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، با حضور در فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری کرد. بعد از این جلسه اما امیرمهدی علوی، مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال، اعلام کرد موضوع عدم دریافت مجوز حرفه‌ای توسط استقلال ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

به گفته علوی استقلال همین حالا 7 پرونده بدهی مالی به اشخاص مختلف را دارد که پول آنها را پرداخت نکرده و تسویه حساب صورت نگرفته است. همچنین معرفی ورزشگاه فولادشهر اصفهان هم برای استقلالی‌ها دردسر درست کرده است.

استقلالی‌ها که به خاطر نداشتن قرارداد با ورزشگاه آزادی در مقطع اعلام نام ورزشگاه، اجبارا ورزشگاه فولادشهر اصفهان را معرفی کردند تا بعدا آن را تغییر بدهند، حالا به دردسر افتاده‌اند. ظاهرا ورزشگاه فولاد استانداردهای مورد تایید AFC را در اختیار ندارد و این موضوع هم مزید بر علت شده تا استقلال نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد و به لیگ قهرمانان آسیا برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *