فوتبال ایران

دفاع سفت و سخت سرمربی پورتو از طارمی

تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف ژیل ویسنته می‌رود که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در چهار مسابقه اخیر این تیم موفق به گلزنی نشده است.

قحطی گلزنی طارمی که در ۱۰ بازی گذشته تنها دو بار موفق به انجام آن شده است، نگرانی‌ها و سئوالاتی را در بین هواداران پورتو ایجاد کرده است؛ به خصوص اینکه این مهاجم در بازی با اینترمیلان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا هم دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

با این حال «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری امروز خود حمایت قاطعانه ای از طارمی داشت و سفت و سخت از عملکرد مهاجم ایرانی خود در این تیم پرتغالی دفاع کرد. کونسیسائو همچنین اطمینان خاطر داد که این مشکل گلزنی طارمی برطرف خواهد شد.

یکی از خبرنگاران از سرمربی پورتو پرسید: «طارمی کمی از گل‌ها فاصله گرفته است. آیا توضیحی پیدا می‌کنید؟ ممکن است غیبت اوانیلسون دلیل آن باشد؟»

کونسیسائو در پاسخ گفت: آنها طبق آمار این کار را انجام می‌دهند، اما این ربطی به آن ندارد. من به دیدار طارمی در میلان (مقابل اینتر) نگاه می‌کنم، او بازی بسیار شایسته ای انجام داد.

وی تاکید کرد: البته اگر او یکی از موقعیت‌هایش را گل می‌کرد آن موقع گیلاس روی کیک بود (شرایط بسیار دلپذیر بود) اما اگر طارمی در آن موقعیت نبود و کاری نمی‌کرد، آن زمان بود که من نگران می‌شدم. گل‌ها خواهند آمد.

سرمربی پورتو سپس کارهای بزرگی که طارمی در این تیم انجام داده است را به خبرنگاران یادآوری کرد و گفت: طارمی آنقدر به تیم چیزهای زیادی داده است که نگاه کردن به ماه‌های گذشته کم است. او یک حرفه‌ای بزرگ است، یک بازیکن بزرگ که قبلاً خیلی به پورتو اضافه کرده و به این کار ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *