فوتبال ایران

دشت سه‌امتیازی استقلال با پنالتی یامگا

دشت سه‌امتیازی استقلال با پنالتی یامگا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل کوین یامگا از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، حسین ساکی، سینا مریدی، محمد قنبری، فردین یوسفی، عباس بوعذار، حکیم نصاری و مهدی ممی‌زاده.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

دقیقه ۱۹: سعید مهری با نفوذ به محوطه جریمه نفت روی زمین افتاد ولی داور اعتقاد داشت هافبک استقلال شبیه‌سازی کرده و به او کارت زرد نشان داد. مهری با این کارت زرد از دیداری بعدی آبی‌پوشان محروم شد.

دقیقه ۲۴: ارسال مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی را فرزین گروسیان از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۲۷: دفع توپ ناقص محمدحسین مرادمند روی ارسال از نقطه کرنر نفتی‌ها می‌رفت برای استقلال دردسرساز شود اما داور خطای بازیکن نفت روی سیدحسین حسینی را گرفت.

دقیقه ۲۹: حسین ساکی، هافبک نفت با عبور از چند بازیکن استقلال در محوطه جریمه آبی‌پوشان سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۱: محمد محبی، وینگر استقلال از داور کارت زرد گرفت تا از همراهی تیمش در دیدار بعدی محروم شود.

دقیقه ۳۳: کوین یامگا سومین بازیکن استقلال بود که به دلیل خطا روی بازیکن نفت از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۴: بازیکنان نفت پشت محوطه جریمه صاحب توپ شدند و شلیک ممی‌زاده را حسینی با تسلط کامل در اختیار گرفت.

دقیقه ۲+۴۵: نفتی‌ها در سمت راست زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و حکیم نصاری مستقیما دروازه استقلال را هدف قرار داد اما شلیک او را سید حسین حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۵: حرکت تکنیکی قایدی از سمت راست منجر به ارسال زمینی و عرضی این بازیکن به محوطه شش قدم شد اما گروسیان پیش از مطهری توپ را جمع کرد.

دقیقه ۶۲: ضد حمله ۳ نفره آبی‌ها با مطهری و قایدی و محبی آغاز شد و ارسلان پس از جا گذاشتن مدافع نفت توپ را به محبی در سمت چپ سپرد و محبی هم پس از دریبل مدافع نفت توسط قنبری پشت محوطه جریمه سرنگون شد.

دقیقه ۶۵: استقلال چسبیده به محوطه جریمه در سمت چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و مهدی مهدی‌پور پشت توپ ایستاد. ضربه مهدی‌پور به زیبای با عبور از دیوار دفاعی نفت در آستانه ورود به دروازه این تیم بود که طیبی توپ را از روی خط برگرداند.

دقیقه ۷۸: حرکت تیمی نفتی‌ها در سمت چپ جواب داد و ممی زاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او با اختلاف از بالای دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: توپ ربایی شهباززاده در میانه زمین منجر به حمله استقلالی‌ها شد و پس از یک و دوی موفق سجاد با قایدی توپ به آرمان رسید و با تکل مدافع نفت، مهاجم آبی‌ها سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۸۶: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست با یک مکث لحظه آخری، گروسیان را فریب دهد و توپ را به گوشه دروازه بفرستد و گل اول استقلال را به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *