فوتبال ایران

در انتظار سورپرایز جدید کی‌روش برای جام جهانی

در انتظار سورپرایز جدید کی‌روش برای جام جهانی

بعد از یک روز تعطیلی و استراحت به بازیکنان تیم ملی ، قرار است بازیکنانی که از طریق پیامک به آن ها اطلاع داده شده ، از ساعت ۱۶ خودشان را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند و دوباره وارد اردو شوند. از همین رو بازیکنانی که از اردوی فعلی خط خوردند، مشخص خواهد شد و سایر نفرات هم در لیست نهایی تیم ملی قرار دارند.

با توجه به اینکه این پیامک سرنوشت ساز تا این لحظه برای چند بازیکن مطرح حاضر در اردو نرفته ، احتمال اینکه این نفرات خط بخورند بسیار زیاد است. همچنین با توجه به این موضوع و البته شنیده های ما ، این احتمال وجود دارد که کیروش یک یا دو بازیکن از جوانان حاضر در اردو را با خود به جام جهانی ببرد تا آن ها هم فرصت حضور در مهم ترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بدست بیاورند و کسب تجربه کنند.

یکی از بازیکنانی که به شدت مورد توجه کیروش قرار گرفته ، مهدی هاشمی نژاد وینگر تکنیکی و سرعتی تراکتور است که در بازی با نیکاراگوئه هم دقایقی به میدان رفت. اگر خبرهای رسیده از تیم ملی واقعیت داشته باشد، باید منتظر سورپرایز کیروش باشیم و شاید چند نام که اصلا انتظارش را نداشتیم در لیست نهایی او قرار بگیرند و به جام جهانی بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *