فوتبال ایران

درخشش مهدی قایدی کار دست استقلال داد!

مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری با قرارداد قرضی از تیم شباب الاهلی به مدت یک فصل به استقلال برگشت حالا بار دیگر مدنظر مدیران همین باشگاه اماراتی قرار گرفته است.

در شرایطی که مهاجم بوشهری تیم استقلال در نیم فصل اول و پس از بازگشت از لیگ امارات به لیگ برتر فوتبال کشورمان با افت محسوسی مواجه شده بود این بازیکن حالا دوباره به اوج آمادگی خود رسیده و نظر مدیران باشگاه اماراتی خودش را جلب کرده است.

قایدی در نیم فصل اول تنها یک پنالتی مقابل ملوان گرفت و در همان دیدار یک گل هم زد اما در نیم فصل دوم درخشش فوق العاده ای داشته و توانسته در حال حاضر با ۸ گل زده بهترین گلزن تیم استقلال به شمار برود. او همچنین توانایی‌اش در گرفتن پنالتی را در جام حذفی و لیگ برتر نیز به رخ مدیران باشگاه شباب الاهلی کشانده است.

از نزدیکان به این بازیکن خبردار شدیم مدیران باشگاه شباب الاهلی در تماس با مهدی قایدی با اشاره به شرایط پرداختی های باشگاه استقلال همچنین روند رو به رشدی که طی ماه‌های اخیر طی کرده از حالا او را به عنوان یکی از بازیکنان فصل آینده تیم‌شان در نظر گرفته‌اند. این در حالی است که چندی قبل عنوان می‌شد دو باشگاه دیگر حوزه خلیج فارس نیز خواستار به خدمت گیری مهدی قائدی شده‌اند. با توجه به تجربه ناموفق قایدی در فصل اول حضورش در باشگاه شباب الاهلی باید دید این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خودش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *