اخبار کسب و کارها

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در تهران

وقتی صحبت از شهر تهران می‌شود، شاخک بسیاری از سرمایه‌گذاران و کسانی که به دنبال انبوهی از درآمد هستند، تکان می‌خورد، باید قبول کنیم شهر تهران به عنوان یک شهر صنعتی و تولیدی شناخته شده است و در رشته های متفاوت مخصوصا در باغداری و تولید محصولات سردرختی  توانسته است جایگاه بسیار مناسبی در کشور و همچنین صادرات آنها به دست بیاورد.

به خاطر وسیع بودن تهران دارای اقلیم‌های متفاوتی بوده و شما می‌توانید از اقلیم گرم و خشک تا اقلیم سرد و کوهستانی را در شهر تهران مشاهده کنید، قسمتی از این شهر کوهستانی است بنابراین در ارتفاعات آن برف  وجود داشته و با گرم شدن هوا برف‌ها آب شده و باعث سیراب شدن سفره های زیرزمینی و رودخانه ها می‌شود، از طرف دیگر قسمت‌های شهر تهران دارای اقلیم گرم و خشک بوده و باید درختانی که نیاز آبی کمتر داشته و به صورت دیمی آبیاری می‌شوند، انتخاب شود.

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در تهران

شرایط باغداری در شهر تهران

اراضی وسیع باغی و‌ کشاورزی در شهر تهران باعث شده تا افراد زیادی به کسب و کار کشاورزی پرداخته و با فروش محصولات سردرختی درآمد مناسبی کسب کنند، البته باید بگوییم دلیل عمده اهمیت بالای کشاورزی در شهر تهران بخاطر صادرات انواع میوه به صورت تازه خوری و فرآورده‌های آن بوده، مخصوصا خشکبار از جمله گردو و بادام توانسته است طبق آمار به دست آمده بیش از ۲۵ درصد از درآمد حاصل از صادرات غیر نفتی را تامین کند.

باید بگوییم در شهر تهران تمامی فاکتورهایی که برای یک کشاورز لازم است تا بتواند باغداری نوین را راه اندازی کند وجود دارد، یعنی پتانسیل بالای شهر تهران کمک زیادی برای سرمایه گذاران تهرانی است که به دنبال سرمایه گذاری در صنایع تولیدی بدون ریسک و کم هزینه هستند، اگر یک کشاورز بتواند تمام این فاکتورها را شناسایی کند و به راحتی می‌تواند در این شهر یک باغ تجاری و حرفه‌ای را احداث کند.

وجود مراکز معتبر تولید و عرضه نهال میوه، وجود سایت‌های بزرگ نهالستان در تهران ( https://bartarnahal.ir/buying-and-selling-of-fruit-and-walnut-seedlings-in-tehran ) باعث شده تا کشاورزان قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب نهال میوه و خشکبار داشته و به هنگام احداث باغات میوه نهال‌هایی بر پایه اصلاح شده و پیوندی هستند را خریداری کنند، کیفیت آنها به نسبت نهال بذری و معمول بیشتر است.

مشاوره رایگان نهالستان‌های معتبر مانند برتر نهال که تمامی مراحل احداث باغ را همگام با روش‌های نوین باغداری احداث کرده و در کنار کشاورزان هستند.

تنوع آب و هوایی و تنوع در سطح ارتفاع باعث شده تا باغ احداثی در هر منطقه از شهر تهران قرار بگیرد، کشاورز بتواند انواع نهال میوه را کشت کرده و بر حسب شرایط آن باغ خود را راه اندازی کند، همین امر باعث شده تا تنوع محصولات تولیدی در شهر تهران افزایش داشته باشد.

 

فاکتورهای مهم در احداث باغ میوه و خرید نهال در تهران

مهمترین فاکتورهایی که در احداث باغ میوه و باغ گردو همچنین خرید نهال در تهران باید به آن دقت کافی شود تا بر حسب آن خرید نهال در تهران کاملا اصولی و طبق قوانین گیاهپزشکی انجام شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با اینکه شهر تهران دارای اقلیم‌های متفاوتی است، ولی یک موضوع در همه آنها مشترک بوده، آن هم داشتن زمستان‌های سرد و خشن و کمتر از پانزده درجه است، بنابراین شما باید نهال میوه ای را انتخاب کنید که تحمل سرمایی بالایی داشته و بتوانند سرما و یخبندان فصل زمستان این شهر را تحمل کند.

در مناطق کوهستانی شهر تهران باید نهال میوه دیرگل و در مناطق معتدل و گرمسیری بهتر است نهال‌های میان گل کاشته شود تا بتواند نیازی سرمایه لازم را تامین کند.

از مزایای و باورنکردنی شهر تهران می‌توان به بافت سبک خاک آن اشاره کرد، از اینرو شما می‌توانید تمامی نهال‌هایی که برای رشد و ریشه دواندن در خاک به بافت سبک احتیاج دارند را در این شهر کاشت کنید.

کشاورزان و سرمایه گذاران عزیز شهر تهران که باغ آنها در مناطق گرمسیری و در کنار دشت‌ها قرار گرفته‌اند، باید به این نکته توجه داشته باشند نهال میوه هایی را خریداری کنند، نیاز آبی کمتر داشته و بتواند آنها را به صورت دیمی کاشت کنند.

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در تهران .

میزان فعالیت شهر تهران در حوزه کشاورزی

آمار و بررسی‌های لازم نشان می‌دهد شهر تهران بیشتر از ۷۷ هزار هکتار باغات و اراضی کشاورزی دارد و بالاتر از ۶۰ الی ۷۰ درصد آن به صورت دیمی احداث شده و این موضوع نشانگر خلاقیت بالای کشاورزان تهرانی است، کسب رتبه اول توسط کشاورزان و باغداران شهر تهرانی در تولید انواع میوه و محصولات سردرختی و صادرات آن به کشورهای اطراف باعث شده تا جایگاه آن در صادرات میوه و ارزآوری به کشور قابل تقدیر باشد.

معمولاً یکی از سوالاتی که سرمایه گذاران و کشاورزان اولین بار می‌خواهند در تهران به سرمایه‌گذاری بپردازند این است «دلیل موفقیت بیش از حد کشاورزان این شهر چیست؟ و چرا سرمایه‌گذاری در احداث باغ میوه و باغ گردو در شهر تهران یک سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک محسوب می‌شود؟»

از مزیت‌های مهم شهر تهران این است که شما با مراکز عمده تولید و عرضه نهال میوه روبرو هستید، این مراکز با یک شرایط خاص و ویژه نهال میوه با کیفیت عرضه می‌کند، مهندسین و کارشناسان نهالستان در تهران سعی کردن مراحل تولید نهال میوه را طبق آخرین الگوریتم علم گیاهپزشکی انجام داده و با کیفیت ترین نهال میوه را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهند.

فروش نهال شناسه‌دار همچنین مشاوره رایگان برای کشاورزان این شهر از دیگر مزیت‌های مهمی است که کشاورزی و سرمایه گذاران تهرانی با استفاده از توانستند به احداث باغ تجاری همچنین بازسازی باغ سنتی و قدیمی بپردازند، البته نباید فراموش کرد آشنایی با حساسیت باغ میوه باعث می‌شود تا از بروز مشکلات جدی در باغستان جلوگیری کرده و از هزینه اضافی جلوگیری شود، کسر از هزینه اضافی یعنی سود بیشتر برای كشاورز! از انواع نهال میوه مناسب کاشت در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میوه سیب

میوه گردو

میوه بادام

میوه انگور

میوه گیلاس با آلبالو

میوه شلیل و هلو

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در تهران

خرید نهال گردو در تهران

باید بگویم احداث باغ گردو در تهران مورد توجه بسیاری از شرکت‌های صادراتی قرار گرفته است، شرایط سازگار شهر تهران برای خرید نهال گردو در تهران و احداث باغ آن باعث شده تا میزان خرید و فروش نهال گردو در شهر تهران در چند سال گذشته افزایش پیدا کرده و بیشتر کشاورزان به تغییر زیرساخت و رویه باغات کهنه و قدیمی بپردازند، کشاورزان با خرید نهال گردو در تهران و احداث باغات آن در شهرشان به دنبال کسب سود بیشتر هستند، نهال‌های پرفروش گردو در تهران عبارتند از:

  • نهال ژنوتیپ پالیز: نهال ژنوتیپ بیشتر از صد سال اقتصادی داشته و در هر تن حداقل شش الی ۱۰ تن گردوی خشک تولید می شود و در سال اول کاشت باردهی اش را شروع می‌کند.
  • نهال گردو چندلر پیوندی: بالاتر از ۸۰ سال عمر مفید و اقتصادی دارد، در هر هکتار حداقل ۴ تن بار دهی داشته و در سال اول کاشت میوه گردو تولید می‌کند.

    درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در تهران ...

کلام آخر

مطمئنا یکی از راه هایی که باعث می‌شود تا کشاورزان هر شهری بتوانند با احساس باغ تجاری به موفقیت برسند و ریسک کمتری را قبول کنند آشنایی با نهالستان‌های معتبر در شهر خودشان است، آن‌ها نباید خرید نهال میوه را محدود به خرید حضوری کنند بلکه با در دست گرفتن گوشی موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر می‌توانند به صورت اینترنتی با انواع مراجع فروش اینترنتی و نهال فروشی های آنلاین آشنا شده بعد از کسب اطلاعات لازم در این مورد نهال میوه را با شرایط ویژه خریداری کنند.

حتما این سوال برای شما پیش می‌آید شرایط ویژه برای فروش نهال میوه چیست تا کشاورزان را راضی کنند، این محصولات را به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری کنند:

  • نهال فروشی آنلاین باید مجوز رسمی و خرید نهال شناسنامه دار از سازمان جهاد کشاورزی داشته باشد.
  • نهال خریداری شده باید پروژه مربوط به دریافت کارت سلامت را تحت نظارت بازرسین وزارت جهاد کشاورزی طی کند.
  • نهال فروشی آنلاین باید خدمات پس از فروش داشته باشد مهم‌ترین آن مشاوره رایگان برای کشاورزان است، کشاورز هنگام احداث باغ میوه، شیوع بیماری، آفت زدگی و  هرس درختان میوه و گردو می‌توانند تا سالیان طولانی از مشاوره رایگان نهالستان استفاده کرده از کارشناسان آنها کمک بگیرند.
  • کارشناسان فروش نهالستان در هر لحظه در دسترس بوده و آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا هرگونه راهنمایی و مشاوره در مورد خرید نهال میوه یا قیمت نهال میوه داشته باشید را جواب داده و شرایط ارسال آن را به تمامی مناطق کشور را به شما توضیح دهند.

برای دریافت بیشتر میتوانید با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

 

تماس با ما:

09141832393

09144501003

 

وب سایت:

www.bartarnahal.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *