فوتبال ایران

داور باید خطا روی من را پنالتی می‌گرفت

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان ربیعی به اتمام رسید.

وحید حیدریه، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان این مسابقه اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما قطعاً برای برد کافی نبود. امیدوارم از بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتر و تلاش بیشتر بتوانیم دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم و به نتایج دلخواه برسیم و باعث خوشحالی هواداران فولاد شویم.

وی درمورد صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه مس رخ داد، خاطرنشان کرد: من بین دو نیمه با وحید کاظمی صحبت کردم. شاید من در حین بازی نظرم 50-50 بودم، اما باید بگویم که بازیکن حریف ضربه‌ای را به بیرون پای چپم من زد. به نظرم آن صحنه پنالتی بود و به داور هم گفتم که امیدوارم من اشتباه کنم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: من آن صحنه را در پایان بازی دیدم؛ متاسفانه باید آن صحنه پنالتی اعلام می‌شد که اینگونه نشد. اگر آن صحنه پنالتی اعلام می‌شد قطعاً مسیر بازی تغییر می‌کرد و به گل مساوی می‌رسیدیم. نمی‌توان حالا چیزی را تغییر داد و امیدوارم در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *