فوتبال ایران

عکس| یاغی پرسپولیسی خط و نشان کشید

استقلال دیروز در شرایطی پا به بازی با ملوان گذاشت که ریکاردو ساپینتو تغییراتی در خط دفاع و حمله تیمش ایجاد کرده بود. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در کناره های خط دفاعی به میدان آمده بودن دو با حضور کوین یامگا در پست وینگر راست محمد محبی به خط حمله رفته بود. این ایده برای باز کردن دروازه ملوان به خصوص با دفاع همه جانبه از سوی شاگردان مازیار زارع جواب نداد و ریکاردو ساپینتو مجبور شد در نیمه دوم ایده تیمش برای رسیدن به گل را تغییر دهد.

سانتر از کناره ها و زدن ضربه سر به سمت دروازه تیم ملوان. امیر ارسلان مطهری به جای اصلی اش برگشت و دقایقی بعد از این تعویض وگل امیر ارسلان مطهری که روی ارسال بود، آرمان رمضانی به ترکیب تیم اضافه شد. روی ارسال دقیق از سوی ابوالفضل جلالی که این کار را در طور بازی بارها و بارها انجام داد، آرمان رمضانی به خوبی روی تیر دو و یا بهتر است، بگوییم نقطه کور جایگیری کرد و در نهایت به زیبایی هر چه تمامتر و با یک ضربه سر چکشی دروازه تیم سابقش یعنی ملوان را باز کرد.

آرمان رمضانی دیروز یک بار دیگر به خوبی ثابت کرد، بهترین بازیکن برای این شیوه از بازی است و به طور حتم در بازی های آینده هم می تواند گره کور بازی استقلال را باز کند. ملوان آخرین تیمی نخواهد بود که در برابر استقلال این شیوه از بازی را به نمایش خواهد گذاشت. این بدین معنی است که آرمان رمضانی باز هم می تواند به ترکیب تیم آبی اضافه شود و این گل ها را تکرار کند.

عکس| یاغی پرسپولیسی خط و نشان کشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *